کد خبر: ۷۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
در هفته بسیج اجرا شد:
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای کارمند،کارگر و اصناف شهرستان اقلید با حضور امام جمعه شهرستان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ، جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهداء، در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای کارمند،کارگر و اصناف شهرستان اقلید  با حضور امام جمعه شهرستان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ، جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهداء، در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار گردید. در این مراسم سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه اقلید ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت هفته بسیج بر لزوم بصیرت و دشمن شناسی بسیجیان تاکید کرد .

در ادامه سردار ابراهیمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس به مسئولیت سنگین بسیج و اهمیت جهاد اکبر در رابطه با جهاد اصغر پرداخت و گفت: در زمان جنگ بسیجیان به خوبی از عهده جهاد اصغر برآمدند و حالا باید با نفس مبارزه کرد و این اهمیت بیشتری دارد و برای نسل جوان باید خاطرات و جانفشانی های رزمندگان 8سال دفاع مقدس را بازگو کردو ما هر چه داریم از شهدای جان برکف است که با سلاح ایمان توانستند رشادت هایی از خود بر جای گذارند. در پایان با مداحی برادر گرامی مراسم خاتمه یافت.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: