گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۱۴۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
سرهنگ رحمانی
برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی درقالب نهضت مازنده ایم درواحد مقاومت حافظ فسا
به گزارش خبرنگاربسیج دانش آموزی استان فارس درفسا،به مناسبت هفته بسیج،همایش سبک زندگی فاطمی در قالب نهضت مازنده ایم به همت بسیج دانش آموزی بقیه الله(عج) فسا،باحضور فرمانده سپاه ناحیه فسا درواحد مقاومت حافظ برگزار شد.
سرهنگ رحمانی ابتدا ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت اربعین حسینی به پیاده روی عظیم مردم به مناسبت اربعین امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت:این حضور میلیونی نشان از این دارد که ما دارای مردمی متدین،ولایتمدارو دوستدار اهل بیت(ع) هستیم که حاضرند با تحمل مشقات سفر با د ل وجان بسوی حرم مقتدایشان آقا اباعبدالحسین(ع) جهت عرض ارادت بروند.از سوی دیگر ما شاهدیم که جوانانی همانند شهدای مدافع حرم میروند سوریه وعراق وجلو تکفیری ها در دفاع از حرم اهل بیت می ایستنداین نیز نوع دیگری از عرض ارادت مردم به اهل بیت می باشد.می خواهند به امام حسین(ع) بگوینداگر شما به خاطر دین خدا به شهادت رسیدید ما هم حاضریم جهت زنده مانده اسلام راستین جان خود را تقدیم کنیم.
 فرمانده سپاه ناحیه فسا افزود:امام حسین(ع)الگوی جوانان و نوجوانان ما بوده و هست، در همین قشردانش آموزی ودر دفاع مقدس خیلی ها به تاسی از فرهنگ عاشورایی رفتند جان خود را تقدیم اسلام کردند، از جمله شهید حسین فهمیده،یک جوان 13ساله ای که وقتی احساس کرد دین خدا در خطر است درس را رها کرد و به جبهه رفت. که امام خمینی(ره)در مورد شهید فهمیده میفرماید:رهبر ما آن طفل دوازده ساله‌اي است كه با قلب كوچك خود ، كه ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است خود را زير تانك دشمن انداخت و آن را منهدم و خود نيز شربت شهادت نوشيد.ما امثال شهید فهمیده رازیاد داریم.ما  وظیفه داریم که ارزش وقدر خون شهدا را بدانیم.اگر امروز ما امنیتی داریم بخاطر این است که شهدا از جان خود گذشتند واین امنیت حاصل خون شهداست.
 سرهنگ رحمانی  به هجمه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی  نیز اشاره کرد و گفت :استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا راههای زیادی را رفتند تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی از پای در آورند.حرف آنها این است که می خواهندما از اعتقاداتمان دست برداریم و بر ای وادار کردن ما به این کارازحربه های جنگ ،ترور،تحریم،جنگ روانی استفاده کردند، اما هیچکدام از آنها نتوانست نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پای در آورد.امروزخودشان هم می دانند در بحث نظامی نمی توانند ما راشکست دهند. اما یک جا دارند کار می کنند وآن بحث نفوذ فرهنگی واعنقادی است تا جوانان  ما را از معنویات تهی کنند بنابراین با راه اندازی شبکه های مجازی، ماهواره و... می خواهد اعتقادات ما را زیر سوال ببرد وما باید مواظب باشیم.
فرمانده سپاه فسا در پایان توصیه ای هم به والدین دانش آموزان کردو گفت: انتظار است که والدین بیشتر به مباحث اعتقادی فرزندان توجه کنند. همانطور که ما دغدغه تامین نیازهای جسمی ومادی فرزندان را داریم به همان نسبت باید جهت تامین نیازهای اعتقادی و روحی فرزندانمان  دغدغه داشته باشیم که سوق دادن جوانان به مساجد وعضویت در بسیج دانش آموزی و حلقه های صالحین می تواند پایه های اعتقادی جوانان را محکمتر کند.

برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی درقالب نهضت مازنده ایم درواحد مقاومت حافظ فسا
برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی درقالب نهضت مازنده ایم درواحد مقاومت حافظ فسا
برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی درقالب نهضت مازنده ایم درواحد مقاومت حافظ فسا
برگزاری همایش سبک زندگی فاطمی درقالب نهضت مازنده ایم درواحد مقاومت حافظ فسا
پایان خبر/.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
08:02 - 1394/09/04
0
0
احسنت برفسا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
18:12 - 1394/09/05
0
0
بسیج دانش آموزی فسا یعنی افتخار یعنی همبستگی.
نام:
ایمیل:
* نظر: