پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۱:۳۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
گزارش:
در سپاه فجر ده کارگروه از دو سال پیش تشکیل شده که یکی از آنها کارگروه زن و خانواده می باشد که متشکل از نمایندگان متخصص در اقشار مختلف بسیج است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ، پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با نام "بسیج خانواده وسبک زندگی اسلامی نام گذاری شده بود .این خود بهانه شده تا شورای قشر با نوان بسیج سپاه فجر جلسه خود را در محلی متفاوت برگزار نماید .

موزه دفاع مقدس که برای حفظ ارزشهای والای آن سالها وگردآوری نشانه هایی با ارزش از شهدا چه با صلابت بینندگان را به سالهای بی ریا و پر مهر آن سالها می برد .روزهایی که دشمن بی رحمانه سینه به سینه بهترین جوانهای ما ناجوانمردانه قد علم کرد و بهترین جوانان ما برای حفظ اانقلاب اسلامی چه جوانمردانه دفاع کردند که ما امروز در میان نشانه های ارزشمند آنان احساس بی گانگی نکنیم .

در این جلسه بانوانی حضور داشتند که امروز نیز فداکارانه پشت سنگرهای دفاع از انقلاب چه محکم و با افتخار پشتیبان مردانی هستند که در جبهه شرق این مرزوبوم بیدارباشند تا ما آسوده خاطربخوابیم  .

در سپاه فجر ده کارگروه از دو سال پیش تشکیل شده که یکی از آنها کارگروه زن و خانواده می باشد که متشکل از نمایندگان متخصص در اقشار مختلف بسیج است.

مسایل مطرح شده در این شورا با دو رویکرد درون سازمانی و مسایل برون سازمانی و اجتماعی حوزه بانوان دبال می شود و تصمیم گیریها پس از بررسی کارشناسی به کارگروه تلفیق و در نهایت به مجمع استان ارایه می گردد .

مصادف بااین  روز با اعلام سراسری بسیج، در کشور خطبه خوانی حضرت زینب سلام الله نیز انجام گرفت .
/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: