دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۲:۴۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
بمناسبت هفته بسیج جمعی از اعضای بسیج مهندسین کازرون از خانواده معظم شهدا دیدار و از مقام شامخ شهیدان تجلیل نمودند.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،در این دیدار مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون با تبریک و گرامیداشت هفته مقدس بسیج گفت: مقام شهدا نزد خداوند دارای بالاترین مرتبه و منزلت است و اقتدار و سرافرازی امروز کشور ما مرهون خون شهدای والامقام است.

وی افزود: ادامه راه شهدا وظیفه همه ماست و تجلیل از خانواده شهدا و دیدار با آنان برای ما افتخار است.

مهندس شفیعی فاصله گرفتن از شهدا را فاصله گرفتن از ارزشها و اعتقادات دينی عنوان نمود و اظهار داشت: اين فاصله گرفتن بزرگترين خطری است كه همه ما را تهديد می كند و يكی از برنامه های مهمی كه ما باید هميشه در رأس كارهايمان باشد،  سركشی و عيادت از خانواده های معظم شهدا و جانبازان می باشد.


خانواده های معظم شهدا نمونه کاملی از اخلاق، دیانت، شجاعت، صبر و استقامت هستند.

مسئول شورای قشر بسیج مهندسین، فداكاري شهدا را دليل امنيت كنوني ايران معرفي  نمود و بيان داشت: امنيت بي نظيري كه امروز در کشور حکمفرماست، در سايه خون پاک شهدا بدست آمده است.

مهندس شفیعی با تأكيد بر اينكه خانواده های معظم شهدا نمونه کاملی از اخلاق، دیانت، شجاعت، صبر و استقامت هستند، افزود: ما در حال حاضر درگير تعلقات دنيوی و مادی هستيم و اين موضوع باعث شده كه خانواده های معظم شهدا بر ما برتری داشته باشند و ما باید ارتباط بيشتری با خانواده های معظم شهدا داشته باشيم و از آنان درس بگيريم.


خانواده های معظم شهدا نمونه کاملی از اخلاق، دیانت، شجاعت، صبر و استقامت هستند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با بيان اينكه شهادت به بندگان خاص پروردگار تعلق مي گيرد، افزود: جايگاه خانواده معظم شهدا همسنگ با خود شهدای والامقام بوده و وظيفه امروز ما خدمت به اين خانواده هاي عزيز و گرامی است.

در ادامه پدر و مادر شهید به ذکر خاطراتی از شهید رزمجو پرداختند و در پایان به رسم یادبود هدایایی به خانواده معظم شهید پولاد رزمجو که در کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل شد، اهدا گردید.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: