گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۷۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
گردهمایی بزرگ بسیجیان ممسنی در 5 آذر
گردهمایی بزرگ بسیجیان ممسنی به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی:
امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در گردهمایی بسیجیان بیان داشت: 5 آذر رخ داد بزرگ تاریخی است که امام خمینی (ره)، آن پیر دور اندیش دستور به تشکیل بسیج مستضعفین داد. لذا حضور در برنامه های 5 آذر تجدید عهد و میثاق با امام  (ره) و آرمانهای انقلاب است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره ی 600 شهید شهرستان ممسنی و تجلیل از مقام شاخص اولین شهید مدافع حرم بهزاد سیفی بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی ، گفتمان مقاومت است که از سال 57 به آن پرداخته شد و روز به روز بر قدرت و جایگاه این گفتمان و این انقلاب در جهان افزوده شد و تمام سیاست های غرب و شرق را با چالش روبرو کرد.

امروزه دامنه ی این گفتمان در تمام جوامع اسلامی گسترده شده است حتی در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین و غرب و در نظر همه ی آزاد مردان می توان نمود این گفتمان را دید. لذا استکبار جهانی از این گستردگی بیداری اسلامی و گفتمان مقاومت اسلامی بیم و هراس دارد آنها می دانند این گفتمان توانسته به یک نهضت اسلامی در منطقه منجر شود و مردم برای آرمان های اسلامی خود تا پای جان ایستاده اند.

نصیبی گفت: بسیج در پرورش این گفتمان نقش بسیار ارزنده ای داشته است در واقع بسیج انقلاب و گفتمان آن را بیمه کرد. تمام اقشار مختلف جامعه در بسیج گرد آمده اند و با حضور خود اعلام می کنند که انقلاب و ارزش های انقلاب زنده است و تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار داده اند.

گردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنیگردهمایی بزرگ 5 آذر بسیجیان ممسنی


نام:
ایمیل:
* نظر: