کد خبر: ۷۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ زرین دشت/مرودشت/فیروآباد
زرین دشت
در اربعین حسینی هیات دوچرخه سواری زرین دشت پرچم یا حسین (ع) را از شهر پیر به شاه علمدار با دوچرخه منتقل کردند،کاروان دوچرخه سوار مسافت 35 کیلومتری را رکاب زدند و پرچم یا حسین (ع) را در امامزاده به اهتزاز در آوردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس در اربعین حسینی ورزشکاران و هیاتهای ورزشی به همراه هزاران نفر از مردم شهر دبیران مسافت 8 کیلومتری این شهر تا امامزاده شاه علمدار را با پای پیاده طی کردند. راهپیمایان با پای پیاده به امامزاده شاه علمدار واقع در 8 کیلومتری این شهر رفتند و به عزای مولای خود پرداختند .
*یادواره شهید والامقام رمضان امانت تحت عنوان آبروی محله برگزار شد
به مناسبت اربعین حسینی مراسم یادواره شهید امانت با حضور ورزشکاران و هیاتهای ورزشی با همکاری فرمانداری،مدیریت آموزش و پرورش،ناحیه سپاه زرین دشت،اداره ورزش و جوانان و پایگاه مقاومت امام رضا (ع) برگزار شد.

مرودشت
با همکاری سپاه ناحیه مقاومت مرودشت مراسم گرامیداشت روز بسیج با شکوه هر چه تمامتر در محل استادیوم تختی مرودشت برگزار شد. در این مراسم که با حضور خیل عظیم بسیجیان نواحی مختلف مرودشت بسیج ورزشکاران منعقد گردید. مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه، نماینده در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی سپاه ناحیه مرودشت و تعدادی کثیری از ورزشکاران و بسیجیان حضور داشتند.
در ادامه ضمن ایراد سخنرانی از سوی مسوولین حاضر در این همایش در مورد نقش بسیج در انقلاب اسلامی، مراسم نمادین اهدا پرچم سرخ امام حسین (ع) توسط بسیجیان پیشکسوت به جوانان بسیحی انجام شد.

فیروزآباد
رقابتهای انتخابی آمادگی جسمانی بانوان به منظور انتخاب نفرات برتر در شهرستان فیروزآباد برگزار شد. این رقابتها با حضور 30 نفر از بانوان به منظور انتخاب نفرات برتر شهرستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی استان برگزار گردید و نفرات انتخاب شده در مسابقات قهرمانی استان که اواخر آذر ماه جاری در این شهرستان انجام می شود شرکت خواهند کرد.
این رقابتها در سالن ورزشی 1200 نفره تختی برگزار شد و مراسم پایانی با حضور امیر عباس ریاستی رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد، رئیس و نایب رئیس هیات همگانی شهرستان و مسوول کمیته آمادگی جسمانی برگزار گردید.

انتهای پیام/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: