گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
اپلیکیشن "مردان ماندگار" مجموعه کتاب داستان زندگی 14 تن از مشاهیر و بزرگان ایران اسلامی است که به صورت بازی انیمیشنی و با قابلیت صداگذاری برای مخاطبین ایرانی و بین المللی (به صورت سه زبانه) تولید شده است.
مجموعه «مردان ماندگار»؛ سعی بر آن داشته تا با پرداختن به زندگی 14 تن از مشاهیر علمی، ادبی، هنری و ورزشی ایران اسلامی، علاوه بر معرفی این افراد به کودکان امروز جامعه و آشنایی آنها با اختراعات، تألیفات، زندگینامه و شرایط تحصیلی ومعیشتی اندیشمندان، با معرفی الگویی موفق از نوابغ ایرانی، فرزندان این مرز و بوم را به تلاش بیشتر برای رسیدن به قله‌های موفقیت تشویق کند. «مردان ماندگار»؛ علاوه بر روایت داستان زندگی مشاهیر، 42 دستاورد مهم و شاخص این مشاهیر را به کودکان معرفی می‌کند.

نرم‌افزار مردان ماندگار؛ اولین نرم‌افزار چند زبانه با موضوع معرفی مشاهیر ایران اسلامی به کودکان ایران و کودکان سایر ملل و اقوام و همچنین اولین نرم‌افزار تعاملی با موضوع معرفی مشاهیر ایران اسلامی است که در برابر انبوه نرم‌افزارها و کتاب‌های موجود و مربوط به مشاهیر که عموما رابطه یک طرفه با مخاطب داشته و مخاطب در برابر آن‌ها منفعل است.

در این نرم‌افزار ضمن بهره‌گیری از روایت داستانی برای بیان  زندگینامه مشاهیر به صورت کتاب مصور و گویا؛ این قابلیت وجود دارد که برای هر داستان صدا گذاری به انتخاب کاربر انجام شود و کودک بتواند با صدای ضبط شده پدر و مادرش به داستان‌ها گوش دهد.

تصویرسازی قوی همراه با انیمیت محیط داستان‌ها و استفاده از سبکی ویژه برای نمایش داستان با یادآوری خاطرات برنامه‌های نمایشی دهه‌های گذشته از جمله نکات بصری مناسب این محصول است.


وجود معما و سرگرمی در هر داستان هم از دیگر موارد جذاب این محصول است. نرم افزار مردان ماندگار ضمن اینکه یک سرگرمی سالم و سازنده برای اوقات فراغت کودکان است، می‌تواند معرف الگوهای خوب و مناسب به کودکان باشد. همچنین افزایش روابط فرزندان و والدین به واسطه قابلیت ضبط صدای والدین بر روی هر داستان و روایت آن برای کودکان هم از دیگر نقاط مثبت این نرم‌افزار است.

برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار به این آدرس مراجعه کنید:http://mehadrasaneh.ir/product/7

میخوش
نام:
ایمیل:
* نظر: