شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۸:۳۱
کد خبر: ۷۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
گودرزی:
رئیس شورای عالی بسیج هنرمندان فارس گفت: جهاد فرهنگی، زمینه سازی و آماده سازی برای یک مبارزه است ولی جنگ نرم یک جنگ عقیده و ایمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، دکتر سعیدگودرزی، رئیس شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس در جلسه این شورا با تاکید بر جهاد فرهنگی هنری بیان داشت: جهاد فرهنگی جهاد قبل از جنگ و زمینه سازی و آماده سازی برای یک مبارزه است، در واقع در زمان جهاد، راه برای فعالیت‌ها هموار می‌شود، اما در زمان جنگ، دیگر جای مجال نیست و درحال حاضر در زمان جنگ نرم هستیم که جنگ نرم، همان جنگ ایدئولوژی، عقیده و ایمان است.  

 

گودرزی با بیان اینکه امروز نقطه دشمن پیکان به سمت دانشگاهیان و نخبگان است عنوان داشت:  امروز دشمن هوشیارانه و تعمدی فعالیت می کند، نیروهای مومن و انقلابی، مراجع دانشگاهی و افرادی که ابزار رسانه ای را در اختیار دارند بایستی بسیار ماهرانه عمل کنند و ورود قاطعانه‌ای داشته باشند.

 

این استاد دانشگاه با تاکید بر حضور هنرمندان بسیجی در میدان جنگ امروز ابراز داشت: هنرمندان بسیجی نیز همچون این الگو بایستی در میدان جنگ امروز که همان آسیب‌ها و تهدیدها و چالش‌های دشمن است حضور چشمگیر و حصول موثر داشته باشند و با تولیدات‌شان، نویسندان با قلم هایشان، محققان با دستاوردهای علمی شان در جامعه فرهنگی وارد شده و پاسخگوی خلاء ها باشند که این از واجبات هنرمندان بسیجی استان فارس است.

 

گودرزی با تشریح وظایف شورای عالی بسیج هنرمندان فارس ابراز داشت: وظیفه ما مطالعه‌ی آسیب ها و ارایه راهبرد فرهنگی و هنری درخصوص انجمن ها و کانون های شهرستان های ذیربط سازمان است، آسیب همان صدمه و نقص وارد کردن به شکل و محتوای هر پدیده و اشاعه آسیب در مجموعه فرهنگی هنری، تهدید قلمداد می شود و راهبرد به معنای فرماندهی و رهبری است که از یک طرح عملیاتی به منظور هماهنگی و سازماندهی اقدامات برای دستیابی به هدف ویژه می باشد.

 

گودرزی در ادامه افزود: مسئول کانون‌ها باید نقش فرمانده را عمل کنند و آسیب ها و تهدیدات فرهنگی هنری حوزه جغرافیایی و انسانی خود را بشناسند.  

 

رئیس شورای عالی بسیج هنرمندان فارس اضافه داشت: دراین راه پر خطر، ما با پشتوانه و توان فکری و اجرایی هنرمندان، نخبگان، پژوهشگران نیاز به طرح ریزی، برنامه ریزی، هدایت، نظارت، کنترل و انسجام داریم تا انشاالله به یاری حضرت ولی عصر (عج) پاسداران نیکی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

گودرزی  افزود: شورای عالی در سه محور کارگروه های تخصصی طراحی نموده است و تلاش دارد با توجه به مقتضیات و شرایط زمان برنامه ریزی هایی را داشته باشد.  




انتهای پیام/ 224224

نام:
ایمیل:
* نظر: