شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۸:۲۲
کد خبر: ۷۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
مدیر انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس:
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از چاپ ۱۲ کتاب در زمینه دفاع مقدس تا پایان سال خبر داد و گفت: ۲ کتاب در حوزه ادبیات کودک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، عبدالرضا قیصری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از جاپ و انتشار 12 کتاب در زمینه دفاع مقدس تا پایان امسال خبر داد و اظهار داشت: 2‌کتاب به نام‌های «دخترک دوست داشت پربکشد» اثر علی مرادی و داستان کوتاه دو زبانه به «غواص کوچولو» اثر میثم محمدی در حوزه کودکان تهیه شده است.

 

وی با بیان اینکه کتاب « دخترک دوست داشت پر بکشد» در حوزه شعر کودکان است، گفت: کتاب «غواص کوچولو» داستانی کوتاه به دو زبان فارسی و انگلیسی است که پسربچه‌ای با نقاشی‌های خود راوی ماجراهای دفاع مقدس و عاشورا می‌شود.

 

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از گذراندن تمامی مراحل چاپ این دو کتاب خبر داد و افزود: به محض دریافت مجوز چاپ این کتاب‌ها چاپ و در مراسمی از آنها رونمایی می‌شود.

 

قیصری از چاپ 10 اثر دیگر در زمینه‌های مختلف با موضوع دفاع‌مقدس در استان فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: 4 اثر در حوزه پژوهش در ادبیات دفاع مقدس با موضوع شعر، داستان، طنز و تذکره شاعران دفاع مقدس از جمله این آثار است.

 

وی تصریح کرد: دیگر آثار در حوزه داستان، تاریخ شفاهی و شعر کودک است که عناوین آنها در حال تغییر است و به محض مشخص شدن دقیق عناوین اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: