کد خبر: ۷۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
در بسیج دانشجویی صفاشهر
برادر جعفری : ۹دی روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد عزت واستقلال و بصیرت ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه خرم بید،  جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی ،روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت با حضورمسئولین دانشگاه ، مسئولین بسیج اساتید و مسئولین فرهنگی دانشگاه های صفاشهر برگزار گردید . .

جعفری مسئول بسیج دانشجویی صفاشهر در سخنانی، حماسه نهم دی را آزمایش بزرگ ملت مسلمان ایران دانسته و اظهار داشت: حماسه نهم دی، نماد اطاعت پذیری و پیروی از ولایت فقیه بود، که در آن روز برگ زرین دیگری از حضور حماسی ملت عاشورایی در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد .

مسئول بسیج دانشجویی صفاشهر خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند حادثه نهم دی بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچید و در تاریخ ماندنی خواهد شد، ما هم می خواهیم به اندازه وسع خود، ۹ دی که روز بصیرت و میثاق نام گذاری شده را گرامی داشته و بیعت مجددی با ولایت فقیه زمان خود داشته باشیم .

جعفری افزود: هر گاه مردم در صحنه حضور یافته، فتنه ها را خاموش ، نظام و انقلاب را بیمه و دشمنان را مأیوس و نا امید کرده است که حرکت مردم در روز حماسه ۹دی در تاریخ انفلاب ماندگار خواهد بود .

وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم نهم دی در کشور افزود: دشمنان این ملت و انقلاب همواره بیدار هستند و در حال توطئه بر علیه امت ایران اسلامی و می بایست مردم و مسئولین هوشیار باشند و با بصیرت و موقعیت شناسی و همچنین حضور در صحنه باعث تقویت نظام و بنیه های نظام شوند .

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام امیری مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اظهار داشت:۹ دی روز بصیرت که همه مردم به صحنه آمدند و با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند و ارزش های اسلامی را حفظ نمودند و به دشمنان ثابت کردند که آخرین نفس و آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه حمایت خواهند نمود .

در پایان این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر مصوباتی در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم به تصویب رسید از جمله برگزاری گردهمایی در دانشگاه ها، ،فضاسازی شهرو...از جمله مصوبات این جلسه بود .

نام:
ایمیل:
* نظر: