کد خبر: ۷۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
فرماندهی محترم سپاه خرم بید در مصاحبه با این پایگاه خبری گفت:
فرماندهی سپاه ناحیه خرم بید سرگرد پاسدار حمید مفتاح در مصاحبه با این پایگاه خبری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تولد پیامبر اکرم (ع) و فرارسیدن انقلاب 9 دی ماه بر لزوم وحدت، هوشیاری و بصیرت جامعه اسلامی تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه خرم بید،  فرماندهی محترم سپاه خرم بید طی مصاحبه با این پایگاه خبری ،ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام به مسلمانان گفتند: این شخصیت که اگر عالم تکوین به نور او روشن نمی شد از نعمت کتاب الهی و آسمانی برای همیشه محروم بودیم.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام عامل وحدت جامعه انسانی است اظهار کرد: کسانی که به رسول خدا گرویده‌اند باید در حوزه اخلاقی و ایمانی از ایشان پیروی کنند و به هر میزان که در مسیر پیامبر گام برداریم به همان مقدار نیز به یکدیگر نزدیک می‌شویم.

وی پیروان حضرت محمد را پیروان واقعی آیه اشداء علی الکفار دانست و ادامه داد: پیروان پیامبر سخت و استوار در برابر باطل ایستادند و در کنار آن بالاترین سطح محبت و رافت و مودت را در حق یکدیگر روا داشته اند.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مصداق بارز مودت در این راه طولانی است، ملت بزرگ ایران در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی در این راه حرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن  روز 9 دی ماه گفت:‌ عظمت و حضور ملت در روز 9 دی نماد ایستادگی در برابر طاغوت و آنان که دست در دست ناپاکان جهان داده بودند، بود و با اشاره به ضرورت همبستگی مسلمانان و بصیرت  روز افزون آنان بیان داشتند :در هجمه هایی که غرب و متحدان آن در پی  براندازی این نظام الهی بودند مردم ،با بصیرت خود مشت محکمی را در دهان یاوه گویان در 9 دی ماه زدند و بار دیگر انقلابی فراتر را به ارمغان آوردند و این انقلاب  (9 دی) به واسطه بصیرت دینی و عقلی ملت بزرگ ایران بود .

وی تصریح کرد: امروز دنیای اسلام جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام نماد اشداء علی الکفار هستند و دشمن انواع توطئه ها و دسیسه‌ها را برای شکستن جبهه اسلام به کار برده است اما ملت ایران در سایه قرآن و رهبری انقلاب این راه را می‌پیمایند.ایشان بیان داشتند مهمترین دغدغه جبهه اسلام تحکیم وحدت و جبهه مقاومت در ایستادگی در مقابل نظام سلطه و تحکیم پیوندهای امت اسلام در برابر خویش است و اگر در این مسیر گام برداریم برکت آن را در زندگی فردی و اجتماعی خویش می بینیم.ایشان در ادامه از آمادگی پاسداران و بسیجیان این  شهرستان جهت پاسداری از  این انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب خبر دادند و اعلام داشتند با تمام توان در مقابل جبهه کفر و نفاق می ایستیم و در سایه ولایت فقیه و مقتدایمان حضرت ایت الله خامنه ای (مدظله العالی) حرکت کرده تا این انقلاب را به دست گل سر سبد بوستان امامت  قائم آل محمد (عج) بسپاریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: