پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۶:۲۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸
به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی:
سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ومنابع طبیعی استان فارس طی بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی اعلام کرد:9 دی، هم صدا با امت حزب الله، بیعت دوباره خویش با ولی امر مسلمین، امام خامنه ای را اعلام می دارد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس به مناسبت فرا رسیدن ششمین سالروز حماسه 9 دی طی بیانیه ای اعلام کرد:در این روز که به حق روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، به تعبیر مقام عظمای ولایت "دست قدرت خداوند را می توان دید".


متن کامل بیانیه:

ما را فقط به پای ولایت نوشته اند ما سینه پای بیرق دیگر نمی زنیم

نهم دی ماه یادآور خلق حماسه ای باشکوه توسط ملّتی است که سالهای سال، استوارانه در برابر استکبار ایستاده اند، و پرچم حبّ ولایت را همواره در اهتزاز نگاه داشته اند. حماسه 9 دی همچون نگینی است که همواره بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد. در این روز که به حق روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، به تعبیر مقام عظمای ولایت "دست قدرت خداوند را می توان دید". جا دارد به مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز ایران اسلامی تبریک گفت که در این نقطه عطف تاریخی، به پاسداری از حریم ولایت به صحنه آمدند و با ندای "لبیک یا خامنه ای" بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کردند. سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی، هم صدا با امت حزب الله، بیعت دوباره خویش با ولی امر مسلمین، امام خامنه ای را اعلام می دارد.

9دی 1394

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ومنابع طبیعی استان فارس


/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: