کد خبر: ۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر دیروز تیم فوتبال کارا در ورزشگاه بعثت شیراز برابر شهرداری جویبار به پیروزی دست یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس در این دیدار بازیکنان تیم کارا از ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند اما علی رغم ایجاد چند موقعیت خوب گلزنی موفق به گشودن دروازه حریف نشدند. با شروع نیمه دوم حملات تیم کارا روی دروازه حریف منسجم تر شد و در دقیقه 55 بازی روی ارسال هادی سقایی مدافع پیش تاخته تیم کارا علی چراغی مهاجم این تیم با سر دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 1 بر صفر به سود کارا رقم بخورد. بازیکنان شهرداری که پس از دریافت گل کاملاً هجومی عمل می کردند در یک ضدحمله و روی پاس زیبای احسان راستی کاپیتان باارزش تیم کارا که از فاصله 35 متری برای علی چراغی ارسال شد غافلگیر شدند و علی چراغی در دقیقه 70 بازی خود و تیم کارا را دو گله کرد.

بازیکنان شهرداری که چیزی برای از دست دادن نداشتن حملات خود را روی دروازه تیم کارا شدت بخشیدند و خیلی زود و در دقیقه 74 توسط حسین رمضانی فاصله را به یک گل کاهش دادند.

تیم شهرداری که با زدن این گل روحیه مضاعفی گرفته بود در دقیقه 82 توسط مهاجم خود به یک موقعیت خوب دست یافت که در حالی که می رفت در یک مصاف تک به تک دروازه کارا برای دومین بار باز شود مهاجم تیم شهرداری با خطای صادق صدریان مدافع تیم کارا متوقف شد که به دنبال این خطا صدریان از بازی اخراج و تیم کارا از دقیقه 82 بازی را ده نفره دنبال کرد.

بازیکنان کارا که پس از ده نفره شدن فشار زیادی را متحمل شده بودند در دقیقه 2+90 بازی توسط بهروز هوشمند به گل سوم خود دست یافتند. با به ثمر رسیدن گل سوم تیم کارا، به نظر می رسید که بازی به اتمام رسیده است اما بازیکنان شهرداری جویباردست از تلاش نکشیدند و در دقیقه 4+90 توسط محمد رضا خاتون یخما روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم دست یافتند تا ادامه بازی برای بازیکنان و هواداران کارا بسیار نفس گیر دنبال شود.

تلاش بازیکنان شهرداری در ادامه راه به جایی نبرد و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود یاران کارا به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: