گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
سلام و درود خدا بر شهدای این مرز و بوم،36000 شهید دانش آموز و امام شهدا که رسالت خود را به اتمام رساندند و امروز ادامه دهنده راه انها، ما دانش آموزانیم.
سلام و درود خدا بر شهدای این مرز و بوم،36000 شهید دانش آموز و امام شهدا که رسالت خود را به اتمام رساندند و امروز ادامه دهنده راه انها، ما دانش آموزانیم.



سلام درود خدا بر امام زمان و نائب بر حقش امام خامنه ای

زمانی که گرد و غبار فتنه بلند میشود تنها باید به درگاه خداوند و دامان ولایت پناه برد.
انقلاب شکوه مند اسلامی ایران در طول این 37 سال رویش و بالندگی، عزت وافتخار، دستاورد های زیادی داشتد و بر تحولات منطقه ای و بین المللی به شدت تاثیر گزار بوده و در این مدت همیشه اسیب ها وتهدیداتی متوجه این انقلاب بوده که فتنه 88،بسیار خطرناکتر از توطئه های دیگر دشمنان بوده است.
ما دانش آموزان وقایع تلخ ان روز ها را فراموش نکرده ایم، ما توهین به مقدساتمان و توهین به اماممان را فراموش نکرده ایم،ما رقس و پایکوبی فتنه گران را در روز عاشورا از یاد نبرده ایم.
اما در 9دی ماه 88 به همراه پدران و مادرانمان لبیک گویان به ندای امام عزیزمان،امام خامنه ای حماسه افریدیم.
اما میدانیم فتنه ها در راه است.میدانیم دشمن درست بردار نیست،میدانیم در تلاش هستند تا اندیشه های امام راحل را تحریف نمایند، میدانیم عده ای می خواهند چیهره استکبار را بزک کنند تا روحیه ی استکبار ستیزی را از ما بگیرند،ما میدانیم دشمن نفوز فرهنگی، سیاسی،اقتصادی و امنیتی را در اولویت کارها قرار داده، ما
همه چیز را میدانیم اما اجازه نمیدهیم. ما تو دهن ان کسانی میزنیم که تضعیف جایگاه ولایت فقیه و نفوز در مجلس خبرگان را در ذهن خود میپرورانند، ما با کسانی که نقشه ی شبه افکنی علیه شورای نگهبان را میکشند و وایستگان به جریان استکبار هستند مبارزه میکنیم.
ما این مبارزه را از36000 شهید دانش آموز به ارث برده ایم. ما برعهد خود با ولایت می ایستیم و استادگی بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب را فریاد میزنیم.
ما حسین زمان را تنها نمیگزاریم،ما خودمان را در طول ولایت میبینیم نه در عرض ولایت چرا که ما هم مانند شهید حیدر شهیدی(کوچک ترین شهید استان فارس از شهرستان فراشبند) مطیع امر ولایی رهبر انقلابیم.


انتهای خبر / 224224.7
نوروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: