پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۶:۱۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
حجت الاسلام مصلحیان گفت:فتنه جدید از جنس فرهنگی است و درحوزه های اقتصادی نیز ورود میکند تا با فشارهای اقتصادی برای مردم بحران ایجاد کند.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،جمعیت موج می زد و هر لحظه به تعداد آنهایی که وجودشان به آرمانهای اسلامی گره خورده و انرژی قلبشان از یاعلی تامین و عشقشان رهبری است،افزوده می شد. اینها همه لحظاتی است که در میان آنها بودن با این همه تعهد و همدلی و آرمان گرایی باعث افتخار است .

9 ام دی ماه 1394 شیراز سومین حرم مطهر ساعت 15

 تا چشم کار می کرد زنان و مردانی که آمده بودند ناگفته های آن روزها را از زبان وزیر اطلاعات دولت دهم "حجت الاسلام مصلحیان بشنوند .

دشمن همچنان به دنبال فتنه در کشور است و فتنه ای که دشمن امروز ایجاد میکند با فتنه 88 بسیار متفاوت است. فتنه جدید از جنس فرهنگی است و درحوزه های اقتصادی نیز ورود میکند تا با فشارهای اقتصادی برای مردم بحران ایجاد کند. لذا باید بیش از گذشته به این موارد توجه داشت.

حضور مردم در 9 دی ماه باعث شد سرمایه گذاری استکبار برروی خواص و نخبگانی که بصیرت از دست داده بودند خنثی شود.

ساختارهای انقلابی که امام.(ره) ایجاد کرد نقشه های دشمنان را از بین برد و یکی از این حرکت ها راه اندازی مجلس خبرگان رهبری بود که بانفوذ در فتنه 88 مظاهر بسیاری داشت. چنانکه 250 نفر از سفارت انگلیس در سطح کشور پراکنده بودند و به سراغ خواص و نخبگان می‌رفتند اکنون چگونه ممکن است که اینها دوباره به کشور بازگردند و به کارهای خود مشغول شوند.

امروز اگر رهبری بحث نفوذ را در فتنه جدید مطرح می کنند در همین راستاست چرا که باید توجه داشته باشیم فتنه جمل در راه است. انگلیس با استفاده از خواص و نخبگان وارد میدان میشوند و استراتژی دوم آنها نیزاستفاده از اراذل و اوباش است همانطور که در فتنه88 شاهد این رفتارها بودیم که باید مراقب بود و سناریوهایشان را بررسی و پیش بینی کرد.

آیات 51 تا 56 سوره ی مائده در رابطه با ولایتمداری است.

پیام همان میثاق با ولایت بصیرت و بیداری است.


کاری از خانمها نوری زاده و مهرمحمدی اعضای بسیج مهندسین شیراز

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: