کد خبر: ۷۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
دکتر هدایت خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در زمان فتنه 88:
دکتر هدایتخواه دبیر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در زمان فتنه 88 گفت:فتنه‌گران بزرگ‌ترین ویژگی جمهوری اسلامی که مردم‌سالاری بود را زیر سؤال بردند و همان روز که گفتند نه غزه، نه لبنان می‌دانستیم که این تفکر شیطانی است.

به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی و روز بصیرت همایش عاشقان ولایت شهرستان لامرد با حضور پرشور و گسترده سرگروه های صالحین ، مربیان صالحین  و خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، بسیجیان و عموم مردم ولایتمدار لامرد با سخنرانی دکتر ستار هدایت خواه دبیر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در زمان فتنه 88 در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد.


یکی از نشانه های داشتن بصیرت توجه به حماسه 9 دی است.

دکتر ستار هدایت‌خواه  در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور باشکوه آحاد مردم  برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است و بصیرت یعنی اینکه چشم و دل بینا باشد و بدون آن هیچ‌کس حق را نخواهد شناخت و یکی از نشانه‌های داشتن بصیرت توجه به حماسه 9 دی است.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و حتی پس از ارتحال امام خمینی (ره) تلاش کردند نقشه‌های شوم خود را علیه انقلاب اسلامی پیاده کنند ولی موفق نشدند و  از سال 1368 به‌صورت دقیق‌تر بنیادها و اندیشکده‌های آمریکایی چگونگی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی را طراحی کردند.

دبیر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در زمان فتنه 88 ، با بیان اینکه فتنه از قبل از انتخابات برنامه ریزی و طراحی  با دقت لازم شده بود ، ادامه داد: چند ماه پیش از برگزاری انتخابات سال 88 برخی اعلام کردند که وای اگر تقلب شود و شبکه بی‌بی‌سی فارسی شروع به کار و به‌صورت زنده حوادث سال 88 را پخش ‌کرد.

دکتر هدایتخواه با بیان اینکه اگر در انتخابات 88 پیروز میدان شخص دیگری بود باز هم فتنه انجام می گرفت اظهار داشت:ادله شواهد و قرائن نشان می دهد که همین راهپیمایی ها و اعتراضات  اما با طرح مسائل و خواسته های دیگر از قبیل تعویض زودهنگام  دولت،حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان، تغییر گسترده در سیاست های خارجی و .... ادامه پیدا می کرد.

وی در مورد سران فتنه با اشاره به اینکه فتنه تمام نشده و امروز در قالب جریان نفوذ بنا دارند فتنه دیگری طراحی کنند و باید بسیار مراقب باشیم، نیز بیان داشت: حصر اوج رأفت جمهوری اسلامی است و خسارت‌هایی که این‌ها به کشور وارد کردند، مستحق اشد مجازات است.


یکی از نشانه های داشتن بصیرت توجه به حماسه 9 دی است.

دکتر هدایت‌خواه با اشاره به اینکه فتنه‌گران بزرگ‌ترین ویژگی جمهوری اسلامی که مردم‌سالاری بود را زیر سؤال بردند و همان روز که گفتند نه غزه، نه لبنان می‌دانستیم که این تفکر شیطانی است، ابراز داشت: در دوره آخر زمان هستیم و دشمن تلاش می‌کند با نفوذ در انتخابات 94 ابتدا رفتار نظام جمهوری اسلامی در مقابل خود را تغییر دهد.

دکتر هدایتخواه سخنگویی کمسیون فرهنگی مجلس در زمان فتنه 88 در پایان دو راه به سلامت ماندن در طوفان فتنه ها رایکی ولایت مداری دانست و اظهار داشت:اگر همواره به ریسمان ولایت چنگ بزنیم گسستی ندارد و دیگری بصیرت است که خود زمینه های درونی دارد که یکی از آنها اخلاص است.

یکی از نشانه های داشتن بصیرت توجه به حماسه 9 دی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: