کد خبر: ۷۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
در پی ورود شهدای گمنام به شهر صفاشهر
ما پاسداران گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای نایب بر حق امام زمان بوده و در تمام عرصه ها به ایشان اقتدا نموده و جانبرکف در راه اسلام ایستادگی خواهیم کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه خرم بید ،در پی ورود شاهدان بصیر به دیار شهید پرور صفاشهر مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم بید بیانیه ای را صادر کردند
متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوفی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

پیکر مطهر و منورشهیدان هر کجا آرام گیرند یاد مبارک و آرام بخش و بهجت اتگیز خود را در فضا می پراکنندو صفا و معنویت می آفرینند( مقام معظم رهبری)

ما پاسداران  گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای نایب بر حق امام زمان بوده و در تمام عرصه ها به ایشان اقتدا نموده و جانبرکف در راه اسلام ایستادگی خواهیم کرد.

دشمنان ملت مابدانند ریشه های بصیرت دینی ما که پیوند خورده با آرمان های انقلاب است راه را بر تمام فتنه گران داخلی و خارجی خواهد بست و به پشتوانه بیان رهبر کبیر انقلاب اعلام میداریم که نه تنها سردمدار فتنه بزرگ جهان( آمریکا )بلکه دشمنان بدانند برای ضربهزدن به این انقلاب چیزی جز خسران شامل حالشان نخواهد شد.

شهدا گوهر هایماندگاری هستند که تاریخ آینده این مملکت به آنها خواهد بالید و هر انسان آزاده ایدر مقابل نام و یاد شهدا دل به پیام والایشان خواهد سپرد.

سلام بر تو ای شهیدکه کلام عشق بیان نمودی تویی که همواره در آروزی باران در خون خود جاری شدی تاسرخی عشق را در بهار شقایق وسعت بخشی.

خدا را شاکریم بهسبب ورود پیکر های پاک شهیدان گمنام به شهرستان صفا شهر.

بدین وسیله از کلییهمسئولین و مردم شهید پرور صفا شهر دعوت میکنیم تا در برنامه های در نظر گرفته شده برای این شهدای گرانقدر حضور پر شور داشته تا هریک از ما به وظیفه ای که در قبالاین عزیزان داریم عمل کرده باشیم.

از ایزد منان خواستاریم همه مارا در راه پاسداریاز نام و یاد شهدا که افتخارات بزرگ جامعه هستند توفیق روز افزون عنایت فرماید.


نام:
ایمیل:
* نظر: