کد خبر: ۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ ارسنجان/جهرم

ارسنجان
برگزاری مسابقات والیبال یادواره شهدای روستای کتک ارسنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مسابقات والیبال چهار نفره یادواره شهدای روستای کتک از توابع شهرستان ارسنجان برگزار شد و به تیم های برتر جوایز و کاپ قهرمانی اهداء گردید. مسابقات والیبال چهار نفره یادواره شهدای روستای کتک با حضور نه تیم از روستاهای کتک، قلات جیرو،کوهنجان و شوراب با همکاری هیات والیبال در این شهرستان برگزار شد. مسابقات در دو گروه 5 و 4 تیمی برگزار شد که پس از رقابت های مقدماتی تیم های کتک الف،شوراب،دهیاری کتک و پرسپولیس کتک به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی تیم های شوراب و دهیاری کتک به دیدار پایانی راه یافتند ودر دیدار پایانی که جمعه گذشته با حضور مسئولان محلی برگزار شد تیم دهیاری کتک با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم شوراب گذشت و به مقام قهرمانی رسید در دیدار رده بندی هم تیم کتک الف با شکست دادن پرسپولیس این منطقه را شکست داد و مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ ارسنجان/جهرم


جهرم

مسابقات بوکس

مسابقات بوکس انتخابی نوجوانان فارس برگزار شد و چهار بوکسور از شهرستان جهرم در تیم نوجوانان استان انتخاب شدند. بنابر این گزارش بوکسوران اعزامی جهرم به مسابقات بوکس انتخابی تیم نوجوانان فارس در هر چهار وزن با برتری مقابل حریفان خود به اردوی تیم نوجوانان فارس راه یافتند.  در وزن 56 کیلوگرم مهدی زارعی ، در وزن 69 کیلوگرم علی جوکار ،در وزن 75 کیلوگرم علیرضا شکوهی و در وزن 81 کیلوگرم سعید زارعی ورزشکارانی هستند که به عضویت تیم نوجوانان بوکس استان در آمدند ضمن اینکه مربیگری تیم جهرم را نیز ایمان شکرچی به عهده داشت.
مسابقات بوکس انتخابی نوجوانان استان در روز 25 دی ماه جاری در شیراز برگزار شد .

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: