شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۳:۲۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
رئیس قرارگاه صنعتی کشور در مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی با اشاره به رکود اقتصادی در کشور گفت: مقام تولید کننده مقام ارزشی است که متاسفانه آن را ضدارزشی کرده ایم.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازبسیج نیوز، سردار علیرضا دُرّ با تاکید به اینکه نباید در خانه های خودمان با کالاهای خارجی محاصره شویم، تصریح کرد: باید از تولیدکننده داخلی حمایت کرد وگرنه با ورود کالاهای خارجی، خفت خواهیم کشید.

وی مشکل اصلی صنعت کشور را زیست بوم آن ها عنوان و بیان کرد: 25درصد کارخانه های کشور با ظرفیت بالای 50 درصد کار می کنند که باید با حضور شرکت های دانش بنیان، از آن ها حمایت کرده و تقویت کرد.

این مقام مسئول به دیدار سردار نقدی با رهبر فرزانه انقلاب هم اشاره ای داشت و خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار به نقش مردم در اقتصاد تاکید داشتند که باید با مردمی کردن اقتصاد، اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبری برای هدف گذاری در اقتصاد اظهار کرد: از الزامات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی، نقشه راه است که باید با ترسیم آن، روی تولید سرمایه گذاری موثر و هدفمند داشته باشیم.

مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن شهدای عاشورا برگزار و با چهار مصوبه به کار خود پایان داد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: