کد خبر: ۷۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/اقلید
شیراز
حضور پرشور جامعه ورزش شیراز در مراسم استقبال از شهدای گمنام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس جامعه ورزش شیراز با حضور پرشور در تشییع پیکیر 94 شهید گمنام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند. صبح پنجشنبه یکم بهمن ماه آیین تشییع 94 شهید گمنام درشهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزارشد.
دراین آیین ورزشکاران و جوانان نیز به مانند سایر اقشار جامعه حضوری پرشور داشتند تا ثابت کنند همیشه به انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا پایبند هستند.
براساس برنامه ریزی های انجام شده حرکت پیکر شهدا با عنوان کاروان شاهدان بصیر از 23 دی ماه آغاز شد و به مدت 10 روز از طریق سه محور اصلی و سه محور فرعی مشخص شده در 60نقطه استان فارس تشییع شد که در تمامی این نقاط ورزشکاران و جوانان درکنار سایر مردم حضور داشتند.


اقلید
یادواره شهدای ورزشکار

یادواره شهدای ورزشکار دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در روز15 بهمن‌ماه در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار می شود. برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی، برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی ورزشی و همایش فرهنگی بانوان ورزشکار، صعود به قله 4 هزار و 50 متری بل، تجلیل از مقام‌آوران عرصه ورزش، دیدار با امام‌جمعه، خانواده شهدا از جمله ‌برنامه‌های اداره ورزش و جوانان اقلید در دهه فجر امسال است که با همکاری هیئت‌های ورزشی این شهرستان اجرا می‌شود.

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/اقلید



انتهای پیام/224224



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: