کد خبر: ۷۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ جهرم/رستم
جهرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مسابقات پرورش اندام و فیزیک باشگاه های استان فارس با حضور 70 نفر در شهرستان جهرم برگزار شد. در این مسابقات تیم هایی از شیراز ، فیروزآباد و جهرم حضور داشتند که در پایان باشگاه رهام و پردیس از جهرم اول ودوم شدند و تیم خشایار از شیراز سوم شد. در پایان به تیم های برتر جوایز، حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.

همایش میثاق با شهدای گمنام
همچنین همایش فرهنگی میثاق با شهدای گمنام با همکاری هیأت های ورزشی کاراته، کونگ فو و تکواندو در مکان تپه شهدای شهرستان جهرم برگزار گردید.
این مراسم که با حضور ورزشکاران و خانواده آنان برگزار شد ضمن عطر افشانی و گلباران قبور شهداء به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام شد.



مسابقات یادواره شهدای گمنام
بنابر این گزارش سومین دوره مسابقات سوارکاری استقامت استان فارس یادواره شهدای گمنام در شهرستان جهرم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند. در مسافت ۶۰ کیلومتر معصومه پورشمسی با اسب الماس ، علی آذرمینا با اسب سناتور ، محمد مولوی با اسب افسون و جعفر جعفری با اسب غران مقام های اول تا چهارم را بدست آوردند و در مسافت ۴۰ کیلومتر محمد صحرائیان با اسب گردباد ، محمد رسول بیضایی با اسب ونوس و آرش خوشابی با اسب طوفان اول تا سوم شدند.


اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ جهرم/رستم


رستم

اعلام برنامه های دهه مبارک فجر

برنامه های فرهنگی و ورزشی اداره ورزش وجوانان شهرستان رستم در دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد. در این ایام برنامه های ورزشی نظیر جشنواره روستایی و عشایری بخش مرکزی روستای بید گرد ، جشنواره مهد کودکها در سطح شهرستان ، پرواز بادبادکها ، دو همگانی ، پیاده روی خانوادگی ، مسابقات سوارکاری ، فوتبال و فوتسال جام فجر ، والیبال روستایی وعشایری بخش سورنا ، تکواندو برادران وخواهران .شطرنج و والیبال خواهران جام فجر ، تنیس روی میز جام فجر برادران و خواهران و شرکت در جامعه ورزش وجوانان شهرستان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: