گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
فرمانده سپاه مرودشت در کمیته هماهنگی و پشتیبانی؛
جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی بهمن ماه شهرستان مرودشت با موضوعات اردوی راهیان نور، دهه فجر و آزمونهای علمی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خبر نگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛ جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی بهمن ماه شهرستان مرودشت با موضوعات اردوی راهیان نور، دهه فجر و آزمونهای علمی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.



 مرتضی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت ضمن خیر مقدم بیان داشت: در  کرسی های آزاد اندیشی و جشنهایی که به مناسبت اجرایی شدن برجام در مرودشت گرفته شد این نکته قابل فهم بود که دانش آموزان ما از ارزشها فاصله نگرفته اند و تعصبات خاصی نسبت به ارزشها دارند واطلاعات جامع و دقیق  در باره چالشها و فرصتهای پیش رو در پسا برجام دارند.
 

محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم (ع) به تشریح موضوعات جلسه پرداخت. وی با اشاره به اینکه در شهرستان مرودشت یک چهره از خیانتهای شاه که در قالب جشنهای فرهنگ و هنر برگزار می گردید وجود دارد و این حوزه در ایام دهه فجر گردشگری انقلاب برای  دانش آموزان در قالب اتوبوس انقلاب را در برنامه داریم.


 علی محمد محمدی فرمانده سپاه مرودشت ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش برای استقبال از شهدای گمنام بیان داشت : این استقبال پرشور در طول تاریخ شهرستان مرودشت کم نظیر بود که این جز عنایت خواند متعال و شهدای گرانقدر نمی باشد.

محمدی افزود : ما یک سری نماد داریم مثل پرچم که نماد است و شهدا در کشور ما نماد هویت ما هستند، هویت ما هویت اسلامی ما می باشد و گواه تاریخی وجود دارد  زمانی که اسلام به ایران آمد مردم از اسلام با آغوش باز استقبال نمودند.



فرمانده سپاه مرودشت  خاطر نشان کرد: مردم ما فطری خدا جو بوده اند و چیزی که در این کشور ماندگار و محبوب بوده پادشاهان ستمگر و بی لیاقت نبوده اند بلکه دین اسلام و علمای آن می باشند در کشور ما نمادهایی وجود دارد که برگرفته از اسلام است و اگر می خواهیم چیزی را نماد کنیم نکات طلایی سخنان امام را ببینیم و مطوئن باشیم هرجا خلاف آن عمل کردیم به بیراهه میرویم.

وی ادامه داد: در برجام ما فرصتهایی بدست آوردیم که در قبال آن هزینه گزافی دادیم و اگر بخواهیم پیروز باشیم باید از فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) پیروی کنیم نه یک گام جلو نه عقب و همچنین این فرصتها را غنیمت بشماریم و از آنها استفاده کنیم.

در ادامه برنامه ریزی جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر در مدارس و سطح شهرستان تصمیم گرفته شد.
























224224.6
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: