جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
فرمانده سپاه داراب در حاشیه رزمایش بزرگ فاطمیون؛
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در حاشیه رزمایش بزرگ فاطمیون به خبرنگار تنویر گفت: رزمایش بزرگ فاطمیون به مدت دو روز در پادگان قدس سپاه ناحیه داراب با حضور گردان های بیت المقدس طی روزهای هشتم و نهم بهمن ماه در این شهرستان در قالب عملیاتهای دفاع از کوی و برزن برگزار گردید.

ارتقای سطح دانش و توانمندی نیروهای سپاه و بسیج در زمینه های دفاعی، رزمی و امنیتی را در برگزاری رزمایش ها دانست

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده افزود: این گونه رزمایش ها سبب بالا بردن اقتدار ایران اسلامی،ایجاد اتحاد وهمبستگی وبالا بردن آمادگی دفاعی ونشان دادن اقتدار واستقلال ایران به دشمنان می شود. و هدف از برگزاری این برنامه ها، ارتقای سطح دانش و توانمندی نیروهای سپاه و بسیج در زمینه های دفاعی، رزمی و امنیتی دانست.

ایشان خاطرنشان کرد: در این رزمایش آموزش عملیات تاخیری و پدافند دورادور، امداد و نجات، کلاس توجیهی حفاظت اطلاعات و آموزش کنترل معابر و دفاع اصولی از مراکز حساس به صورت تمرینی از سوی بسیجیان انجام شد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب اضافه کرد: با توجه به اینکه تمامی بسیجیان گردان بیت المقدس را اعضای شجره طیبه صالحین و حلقه های صالحین تشکیل دادند، در برنامه ریزی انجام شده از مباحث دینی، اخلاقی، تربیتی و احکام از سوی استادان و مربیان این شهرستان استفاده شد.

صادق زاده در پایان تصریح کرد: در این برهه از زمان که استکبار جهانی فقط در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است باید در صحنه باشیم و اقتدار خود با در صحنه بودن وشرکت در این رزمایش ها نشان دهیم.احساس وظیفه ومسئولیت پذیری در مقابل خون شهدا،بیعت دوباره با مقام معظم ر هبری و دفاع از ایران اسلامی را از جمله انگیزه ی بسیجیان خود برای شرکت دراین رزمایش بیان نمود..


انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: