گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
سرهنگ رحمانی بیان کرد:
بمناسبت دهه پر فروغ فجر فرمانده سپاه ناحیه فسا در جمع دانش آموزان و مدیران واحد مقاومت بسیج شاهد حوزه بقیه الله(عج)فسا حضور یافت.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در فسا، بمناسبت دهه پر فروغ فجرفرمانده سپاه ناحیه فسا درجمع دانش آموزان و مدیران واحد مقاومت بسیج شاهد فساحضور یافت.
 سرهنگ رحمانی در جمع دانش آموزان و مدیران این واحد گفت: ماهیت انقلاب اسلامی با توجه به دینی بودنش همواره مورد هجمه دشمنان بوده است و به هیچ یک از انقلابات قرن اخیربه اندازه انقلاب ایران حمله نشد چون پیروزی انقلاب اسلامی زمینه عزت و بصیرت مسلمانان جهان را فراهم کرد.
فرمانده سپاه فسا در ادامه سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی بعد از گذشت 37سال در پرتو خون شهدا و زعامت ولایت فقیه در مبارزه با استکبار جهانی یک لحظه هم عقب نشینی نکرد و نخواهد کرد و اینکه امروز شاهدیم شعارهای امروز انقلاب همان شعارهای اوایل انقلاب است نشان دهنده سلامت مسیر انقلاب است.
 فرمانده سپاه فسا در بخش دیگری از سخنان خود به نقش اقشار مختلف مردم در پیروزی و پیشبرد انقلاب اشاره کردو افزود: هم در پیروزی انقلاب و هم در پیشبرد انقلاب اسلامی اقشار مختلفی نقش داشتند. دانش آموزان در 13آبان 57و هم در دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند و امروز شما دانش آموزان باید در سنگر علم و تحصیل جانفشانی کنید.
عضو شورای تامین فسا به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: اصل انتخابات و مشارکت حداکثری مردم یکی از عناصر قدرت کشور است چون مردم در سرنوشت خود دخیل می شوند . بعضی از کشورها که انتخابات ندارند و یا انتخابات آنها فرمایشی است چون به مردم کشورشان وصل نیستند ساختار شکننده ای دارند و مجبورند زیز چترآمریکایی ها و غربی ها بروند تا این کشورها از آنها حمایت کنند . اما نظام جمهوری اسلامی بواسطه حضور مردم در همه صحنه ها از جمله انتخابات و رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری مستقل و آزاد به مسیر خود با قدرت ادامه می دهد.
در پایان این مراسم از فرمانده واحد بسیج دانش آموزی این واحد مقاومت پیشگام که در جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین حائز رتبه برتر کشوری شده بود با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد/.


پایان خبر224224

میخوش
نام:
ایمیل:
* نظر: