جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۶:۰۷
کد خبر: ۷۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده؛
در یادواره افتخار کوچه ها و آبروی محله دهستان هشیوار بخش جنت؛ مردم با بصیرت ما در صحنه ی انتخابات با قدرت و صلابت حاضر می شوند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در یادواره افتخار کوچه ها و آبروی محله دهستان هشیوار بخش جنت به بیان نقش رزمندگان شهرستان داراب در دوران دفاع مقدس و به تشریح دیدگاه ها و علل پیروزی رزمندگان اسلام با حداقل نیرو و تجهیزات در برابر دشمن تا بن دندان مسلح در عملیات ها پرداخت، و تصریح کرد: ایمان و اعتقاد رزمندگان ما یکی از علل پیروزی ما بود.

مردم با بصیرت ما، در صحنه ی انتخابات با قدرت و صلابت حاضر می شوند

سرهنگ صادق زاده ادامه داد: امروز سربلندی، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و شهدا با تاسی از امام حسین(ع) نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته اند.

وی افزود: ما در 8 سال دفاع مقدس، جنگ ناجوانمردانه ای را شاهد بودیم که دست آمریکا و ایادی استکبار و آمریکا پشت این مسئله به وضوح نمایان بود.

صادق زاده با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی یکی از بسترهای دشمن برای نفوذ است، افزود: دو مؤلفه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، برای انتخابات اهمیت فراوان دارد و دشمن برای این دو، برنامه دارد.

وی تصریح کرد: با برکت وجود مقام عظمای ولایت انتخابات در فضای کاملاً آزاد و سالم درجمهوری اسلامی ایران برگزار و مهمترین وظیفه مردم علاوه بر حضور گسترده، انتخاب فرد اصلح است.

صادق زاده، ‎اول بر ضرورت نگاه فراجناحی و فراحزبی به انتخابات اخیر تاکید کرد و اذعان داشت: ملت عزیز ما بدون هیچ نگاه حزبی و جناحی به پای صندوق رای خواهند آمد و مردم با بصیرت ما، در صحنه ی انتخابات با قدرت و صلابت حاضر می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه داراب، نگاه و هدف بسیج و سپاه را در انتخابات آینده همچون گذشته تلاش برای حضور حداکثری مردم و تبیین شاخص‎های انتخاب اصلح از نگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) دانست و تصریح کرد: و بسیجیان با تبیین شاخصه‎های یک انتخاب اصلح به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.

انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: