شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛
ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد
بیانیه دعوت به راهپیمایی 22 بهمن ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب

 ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی گرامی می داریم که ایران سرافراز در اوج اقتدار و بالندگی بوده است و به الگوی مردم سالاری اسلامی و ملجاءآزادگان تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

22 بهمن همواره تجلیگاه یکپارچگی و خروش و شکوه فراگیر مردم متعهد ایران است. مردمی که با وحدت و تلاش و بذل مال و جان و خون در راه خداوند متعال قله آزادی و استقلال را فتح کردند و نظام ولایی اسلامی را بدست آوردند.

22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

ایران اسلامی در اوج قدرت نظامی و ندادن اجازه دخالت به بیگانگان در امور کشور، راه تعامل و نرمش قهرمانانه را نیز در نظر دارد که این امر را با به فرجام رسیدن برجام نیز به دنیا ثابت نموده که بر اساس وعدۀ حتمی پروردگار که فرموده اند:«إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‏»، پیروزی از آن مردمی است که با توکل و اعتماد به خدا، چونان سیل خروشان، در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب بایستند و از تهدید و تطمیع دشمنان و مستکبران نهراسند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، همدوش و همگام با آحاد مردم ولایی، ضمن تاکید بر صیانت از اصل اصیل انقلاب و دستاوردهای آن، همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان های پاک امام راحل و در سایه زعامت و سکانداری رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله)،از تمام مردم ایران دعوت می کند تا به حضور پر شور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، هم اتحاد، همدلی و همزبانی، بصیرت و حضور خود را به نمایش بگذارند و هم به جهانیان نشان بدهند که با این حضور حداکثری در پای صندوق های رای انتخابات مجلس شورای اسلام و مجلس خبرگان حضورخواهند یافت.


ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب
21 بهمن ماه 1394


انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: