کد خبر: ۷۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
هفته بیستم مسابقات فوتبال برتر فارس با انجام چهار دیدار روز شنبه در شهرهای مختلف این استان برگزارشد و تیم های استقلال لارستان و آرمان صدرا شیراز برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس تیم استقلال لارستان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برابر میزبان خود آلپ سون قشقایی شیراز با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و دیدار تیم های شهید باقری گویم شیراز و پادنا میمند فیروزآباد هم در گویم به تساوی یک بر یک انجامید.
همچنین دیدار تیم های بسیج پاسارگاد و هلال احمر گراش بدون گل پایان یافت و تیم آرمان صدرا شیراز هم که قهرمانی خود را مسجل کرده است با سه گل از سد گلستان فاروق مرودشت گذشت.
دو دیدار عقب افتاده هفته بیستم قرار است روز های بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه جاری برگزار شود و طی آن تیم های لیدو ما و شهرداری نورآباد ممسنی به مصاف هم خواهند رفت و امیرکیبر نورآباد ممسنی هم به دیدار عقاب شیراز می رود.
در جدول رده بندی هم اینک تیم آرمان صدرا شیراز با 44 امتیاز در صدر قرار دارد و استقلال لارستان هم با 33 امتیاز دوم است و در انتهای جدول هم آلپ سون قشقایی شیراز و شهرداری نورآباد ممسنی جای دارند.
در مسابقات فوتبال برتر باشگاه های فارس 12 تیم حضور دارند و در پایان نیز تیم قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده فارس در مسابقات زیر گروه کشور در سال 95 شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: