کد خبر: ۷۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ فسا/اقلید
فسا

فوتبال ساحلی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس تیم فوتبال ساحلی دانش شهرستان فسا با اقتدار به لیگ دسته اول ساحلی کشور صعود کرد. بازیهای روز پایانی مرحله دوم زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی کشور عصر روز گذشته با برگزاری دو دیدار به اتمام رسید و تیم دانش فسا جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور رابه دست آورد.
در دیدار اول که کاملا تشریفاتی بود شاهین خورموج موفق شد با نتیجه 4 بر 3 از سد پیمان چابهار بگذرد و با 3 امتیاز در جایگاه سوم این گروه قرار گیرد ، پیمان چابهار هم بدون امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.
در دیدار دوم که حکم بازی فینال را برای این گروه داشت تیم دانش فسا موفق شد با حمایت تماشاگرانش با نتیجه نزدیک 4 بر 3 از سد پدیده کاسپین ساری بگذرد و با 7 امتیاز در صدر این گروه قرار گیرد و مستقیم راهی لیگ یک کشور شود پدیده کاسپین ساری با 6 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد تا به مرحله پلی آف راه یابد و حریف تیم ساوالان گستر شیراز شود.
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ فسا/اقلید

اقلید

برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی
نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی با حضور 700 نفر در سالن ورزشی انقلاب اقلید برگزار شد. جشنواره بازی‌های بومی و محلی با مدیریت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با همکاری امور ورزش بانوان، هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی و اداره بهزیستی در سالن ورزشی انقلاب برگزار شد.
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ فسا/اقلید

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ فسا/اقلید

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: