دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۱:۳۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
مهندس شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون:
در آستانه انتخابات نشست بصیرتی و روشنگری به همت کانون بسیج مهندسین کازرون برگزار شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون اظهار داشت: امروز مجلس در جامعه نماد روشن حاکمیت ملی و مردم سالاری دینی است و در میان نهادهای حکومتی به عنوان مظهر اراده ملت در حاکمیت بر سرنوشت خود می‌درخشد.

مهندس شفیعی افزود: در حقیقت مجلس برخاسته از شرکت مسئولانه و با شکوه مردم در انتخابات و پشتوانه محکم و متین استقلال و لنگر ثبات کشور است و برای خنثی نمودن توطئه‌های دشمن در تضعیف نظام باید مجلسی انقلابی، کاربلد، مقتدر و نمایندگانی باتقوا، امانت دار، متعهد، متخصص، پرتلاش، شجاع و انقلابی داشته باشیم. 

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری به اقتضای شرایط سیاسی جامعه، حضورگسترده تری را می طلبد، افزود: حضور حداکثری مردم به مثابه تجدیدپیمان با آرمان های نظام و انقلاب و خون شهیدان، تمام توطئه های دشمنان رانقش برآب کرده و نمود عینی و عملی وجود فرهنگ و روحیه ایمانی و انقلابی را به جلوه در می آورد.

مهندس شفیعی ابراز داشت: مردم چه از نظر شرعی و چه از نظر عقلی وظیفه دارند، بدون چشمداشت و اهمال و با دقت نظرکامل و وافی نسبت به سنجش وکنجکاوی درگذشته و حال کاندیداهای محترم، بهترین را برگزینند و هم درجهت حفظ و صیانت از حقوق ملی و دفاع از منطقه و حوزه انتخابی خود حرکت کنند و همچنین لحظه ای از رعایت کامل قانون عدول نکنند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: مردم فهیم ما هم آگاهی لازم را برای تشخیص سره از ناسره، با توجه به تجارب عمیق خود با شرکت درانتخابات متعدد بدست آورده اند و اعمال وگفتار وکردار منتخبان خود را در ترازوی خرد می سنجند، پس هیچ دلیلی برلاف گویی و گزافه سرایی در هیچ محفل و مجلسی باقی نمی ماند.

مسئول شورای قشر بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه مردم عزیز ما باید با دوری از هرگونه تبلیغات سوء و غوغا سالاری که مراکز تبلیغاتی غربی و عوامل داخلی آنها به راه می اندازند، در پای صندوق های رأی حاضر شده و با انتخاب اصلح سرنوشت فردی و اجتماعی خود را برای رسیدن به سعادت ابدی رقم بزنند، افزود: مردم در انتخابات وظیفه حساسی دارند و در این امر باید سعی کنند فردی را که می خواهند انتخاب کنند، فقط برای رضای خدا و مصلحت امت اسلامی باشد و در انتخاب آنها هیچ گونه انگیزه ای غیر از انتخاب اصلح که تنها راه حاکمیت صالحان است، نداشته باشند.

مهندس شفیعی با تأکید به اینکه انتخابات و انتخاب اصلح یک امتحان الهی است، اظهار داشت: اگر با چشمان باز و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنیم، تکلیف خود را درست انجام نداده‌ایم و در واقع اصل شرکت در انتخابات، انجام یک واجب است، اما واجب دوم این است که اصلح و شایسته‌ترین را انتخاب کنیم.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با درک نقش‌آفرینی مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان مهم‌ترین رکن نظام، عنوان نمود: اهمیت این انتخابات آنجا روشن‌تر می‌شود که به نقش رهبری به‌عنوان کلیددار حرکت انقلاب توجه کرده و این نکته به‌درستی درک شود که آینده‌ انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در گرو تشخیص و انتخاب درست و به‌موقع خبرگان است.

مهندس شفیعی تصریح کرد: با توجه به اینکه در کشف معیارها، دیدگاهها و نظرات مقام معظم رهبری ملاک و مدنظر است، جامعه بسیج مهندسین لازم است تا با مراجعه به بیانات معظم له، معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب نماینده مجلس و خبرگان رهبری اقدام نمائیم.

مهندس شفیعی در پایان گفت: به فضل پروردگار در هفتم اسفندماه یکبار دیگر شاهد حماسه سرایی مردم ایران اسلامی هستیم و در این میان آنچه قابل باور است درک مردم از شرایط و مقتضیات زمان است که آنان را برای حضوری مثال زدنی در صحنه مشارکت در تصمیم گیری های کشورشان آماده می کند.


باید مجلسی انقلابی، کاربلد، مقتدر و نمایندگانی باتقوا، امانت دار، متعهد، متخصص، پرتلاش، شجاع و انقلابی داشته باشیم

/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: