دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۳۲:۳۵
کد خبر: ۷۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
7اسفند پای صندوق های رای
سازمان بسیج هنرمندان در بیانیه‌ایی از مردم و اهالی هنر و ادب برای شرکت در انتخابات در روز7 اسفندماه دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان فارس، سازمان بسیج هنرمندان در پیامی از مردم و اهالی هنر به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، صیانت از خون شهدا و پاسداری از مردم سالاری دینی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت به عمل آورد.

 

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

" انتخابات هفتم اسفند تجلی حضور لبیک گویانی است که همراه پرچمدار انقلاب اسلامی نزدیک به 30 سال است که هنرمندانه نقش تجدید بیعت با آرمانهای معمار پیر انقلاب  را حضور چشمان باز کاملا بسته دشمنان این آب و خاک خواهد زد. آری دشمنانی که تا دیروز در ترفند جدایی و تفرقه اسرار می ورزیدند چه شد که ناگهان دایه دلسوزتر از مادر شدند و در انتخاب مردم خط می دهند که چه کسی را انتخاب بکنند یا نکنند. مردمی که هر روز بیدارتر از دیروز و هوشیارتر از همیشه هستند مردمی که طی سی و هفت سال  روبهان پیرو مفلوج اروپایی و آمریکایی می گفتند - شرکت نکنید، با صلابت و شکوه هرچه بیشتر دنیا را خیره، نظاره گر حضور گرمشان می کردند.

 

در آشفته بازار فتنه که به ریاست یهودیان(صهیونیسم) در غرب آسیا راه انداخته اند تا سلاح های مانده در انبار خود را بفروشند و از صفا و سادگی مسلمانان سوء استفاده کرده و به این بهانه امنیت را به قیمت تاراج زنان و کودکان این منطقه بنفع خود، به ارمغان بیاورند تا از منابع عالی و سرشار منطقه استفاده کنند و شعار سردمدارانشان این است که اینها(مسلمانان) دینشان یکی، کتابشان یکی، پیامبرشان یکی، اما بجان هم افتاده اند و همدیگر را می کشند.

 

 اما تاریخ گواه این واقعیت است  که یهودیت (صهیونیسم) در صدر اسلام از دوران پیامبراعظم(ص) توسط ابوسفیان بعدها فرزندان ملعونشان با مسلمانان به اسم اسلام امام علی(ع) را 25 سال خانه نشین وابا عبدالله وی را سر بریدند و یک سال بعد فاجعه خونین حره در مدینه راه انداختند و بیش از دوازده هزار سر بریدند و در دوران تمام ائمه، یهودیان(صهیونیسم) که در پناه اسلام زندگی می کردند با انها چه کردند، و در روزهای باشکوه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام فتنه با یاران صدیق انقلاب چه کردند اما کور خواندن اکنون روبهان مفلوج که به بیشه شیران غران ایران زمین نزدیک شوند.

 

آری دشمنان احمق این ملت با چشمان از حدقه بیرون زده، خوب فهمیده و می داند  که در تمام دنیا فقط ایران اسلامی است که با مردم سالاری دینی انتخابات برگزار می شود، مردم انتخاب کننده، تعیین کننده و مصداق جمله گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند:((میزان رای ملت است)) هستند. آری خوب فهمیده اند که حالا می گویند: - به فلانی رای بدهید یا به فلانی رای ندهید- ونه این است که این خود برای این ملت همچون همیشه  پیروزی بزرگ دیگری است؟ و نه این است که  سرچشمه بیداری مسلمانان مظلوم جهان در ایران اسلامی به دست امام خمینی(ره) و در زمان حال به عنایت صاحب الزمان(عج) تحت درایت و رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مد) بوده..؟

 

و اینک مردم فهیم و هوشیار ما می داند مجلس خبرگان وظایفش چیست و اینکه کلید حل تمام مشکلات در مجلس است و در نهایت با یک انتخاب درست می توان سکان اجرایی کشور را در راستای آرمانهای شریف امام و شهدا هدایت کرد.

 

 

 

در پایان، ما هنرمندان با تاسی از آرمانهای امام (ره) و آرمانهای شهدا و درایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی معتقدیم که علاوه بر تایید حضور قدرتمند تسلیحاتی دفاعی و نظامی قوای مسلح جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ، حضور هنرمندانه و پرشکوه در کنارآحاد  مرم شریف ایران اسلامی قدرت  دیگری را به رخ جهانیان خواهیم کشید و با حضور خود همچون همیشه با انتخاباتی درست و سرشار از شور و شوق بی مثال چشمان دنیا را خیره، نظاره گر جشن صلابت و عظمت انتخاباتمان خواهیم کرد."

 

 


انتهای پیام/ 224224 

نام:
ایمیل:
* نظر: