جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۰:۳۴
کد خبر: ۷۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛
صادق زاده/مردم کشورمان درعرصه های مختلف نشان داده‌اند که از بصیرت والایی برخوردارند و همواره از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند
سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، در حاشیه جلسه توجیهی _ آموزشی حفاظت صندوق های اخذ رای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  به خبرنگار تنویر اظهار کرد: برای تامین امنیت انتخابات پیش رو بسیج و سپاه تمامی توان خود را در  شهرستان داراب بکار گرفته و در وضعیت آماده باش کامل قرار دارد.

مردم کشورمان همواره از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب دفاع می کنند

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ادامه داد: در کنار نیروی انسانی، تجهیزات و خودروی های ترابری به کارگرفته می‌شود تا مردم با امنیت و آرامش کامل به پای صندوق‌های رای رفته و بار دیگر حماسه بیافرینند.

صادق زاده حفظ و صیانت از تک تک آراء مردم را از وظایف ذاتی و قانونی نیروهای مسلح در سر صندوق های رای عنوان و خاطرنشان کرد: محافظان صندوق ها در شعب اخد رای باید با اقتدار کامل و با اتکاء به قانون مداری، انتخابات سالمی را برگزار، و از آراء مردم پاسداری کنند.

این مقام ارشد نظامی شهرستان با اشاره به این که تامین امنیت انتخابات در تمامی نقاط با دقت نظر بالایی انجام می‌شود گفت: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات از دورترین نقاط شهرستان تا مرکز شهر داراب اندیشیده شده تا زمینه حضور مردم در انتخاباتی پرشور را فراهم کنیم.

وی افزود: انتخابات حاصل خون شهداست و نکند ما به گونه ای عمل کنیم که پیش خدا و وجدان خود شرمنده شویم.

صادق زاده با تاکید بر مشارکت همه جانبه در سر صندوق های رای گفت: حضور همه جانبه مردم در پای صندوق های رأی عمل به تکلیف الهی و وظیفه ای  همگانی است. و مردم شریف ایران همان طور که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و حمایت خود را از انقلاب و نظام نشان دادند، در انتخابات پیش رو نیز حضور و مشارکت پرشوری خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده در پایان گفت: مردم کشورمان درعرصه های مختلف نشان داده‌اند که از بصیرت والایی برخوردارند و همواره از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.


انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: