دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۵:۰۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۷۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
جلسه شورای قشرکانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون با حضور اعضای شورا برگزار شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم در همه صحنه های انقلاب و بخصوص در عرصه انتخابات همواره حضوری پررنگ داشته اند.

مهندس شفیعی افزود: یکبار دیگر مردم ولایت مدار کشورمان به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفته و با حضور گسترده و پرشکوه خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: رقابت گسترده، نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست و در شرایط کنونی تأکیدی بر تحقق آرمان های امام راحل(ره)، حرمت خون شهدا و ساحت رفیع ولایت فقیه بود.

مهندس شفیعی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت ولایت است، افزود: انتخاب پرشور هفتم اسفند با مشارکت بالای 60درصدی مردم، یک تصمیم آگاهانه و بیانگر رشد و بلوغ سیاسی آنان در تعیین حق سرنوشت است و برغم همه محدودیت‌ها و ایجاد موانع و چالش هایی که در مسیر این انتخابات قرار گرفت، اقبال به صندوق رأی نه به عنوان یک تاکتیک که به منزله یک استراتژی موفق بدرستی عرصه را برای تحریم و قهر یا مناقشه تنگ کرد.

مسئول شورای قشر بسیج مهندسین کازرون تصریح کرد: در این بین موضوع مهم و قابل توجه دیگری هم هست که نباید و نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت و تجربه نشان داده کسانی که این نکته مهم را نادیده گرفته‌اند، در ورطه غرور و خودخواهی تا آنجا پیش رفته‌اند که راه بازگشتی برایشان باقی نمانده است و آن نکته مهم و تعیین کننده، چیزی نیست جز باور اینکه رأی مردم، قبل از رأی به فلان جریان سیاسی و بهمان گرایش حزبی، رأی به نظام و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است که همچون پدری دلسوز و مهربان، آحاد جامعه را به شرکت در تعیین سرنوشتشان فراخواند و مردم آن دعوت را به گوش جان شنیدند و آمدند.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه در حقیقت برنده واقعي انتخابات، نظام مقدس جمهوري اسلامي، امام خامنه اي عزیز و مردم همیشه در صحنه کشور هستند و بازنده اين ميدان، دشمنان نظام و در صدر آن شيطان بزرگ و عناصر دلال و نفوذي شيطان در داخل بودند، افزود: غرب به ويژه آمريکا که روي پسابرجام بيش از حد حساب باز کرده بود، هم اينک خوب فهميده که در مصاف به رهبري ايران در بازي دوقطبي سازي هاي کاذب قافيه را به کلي باخته است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون ابراز داشت: ملت بزرگ ایران در هفتم اسفندماه با رأي و اراده پولادين خود، دو نهاد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شوراي اسلامي را نوسازي، بازسازي و بهسازی كردند و اين دو نهاد مقدس در حقیقت سقف و كف مردمسالاري ديني در جامعه ما هستند و كساني كه با رأي ملت به اين دو نهاد راه مي يابند، طبق سوگندي كه ياد مي‌كنند، پاسداري از حريم اسلام و نگهباني از دستاوردهاي انقلاب و مباني جمهوري اسلامي را بر عهده دارند.

مهندس شفیعی با تأکید به اینکه نمایندگان بايستی استقلال كشور را حفظ كنند و دغدغه اعتلاي نظام را داشته باشند، عنوان نمود: نمایندگان بايد از قانون اساسي به عنوان ميثاق ملي دفاع كنند و در حفظ حقوق مردم كوشا باشند و ذات اين وظايف، فراجناحي، گروهي و فارغ از دغدغه‌هاي فردي است.

مسئول شورای قشر بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه نامزدهاي راه يافته به مجلس دهم بايستی بدانند که دشمنان مانند شيطان در کمين آنان نشسته اند تا با تحت تأثير قرار دادن آنان زمينه نفوذ به نظام را فراهم نمايند، افزود: براي مردم بسيار مهم است که نمايندگان از لابي هاي ثروت و فساد اقتصادي فاصله بگيرند و مواظب باشند که دامن آنان به هيچ وجه به مفاسد اقتصادي آلوده نشود.

مهندس شفیعی یادآور شد: نماينده‌اي كه به مجلس خبرگان يا مجلس شوراي اسلامي راه يافته، نماينده كل ملت است، نه نماينده كساني كه به او رأي داده‌اند، بنابراین پايان رأي‌گيري، پايان رقابت و آغاز رفاقت، دوستي و همكاري براي كار عظيمي است كه وظايف خطير آن بر دوش نمايندگان ملت است و اين حال و هوا، مردمسالاري ديني، ما را از دموكراسي‌هاي بي‌سر متمايز مي‌كند و همين وجه امتياز نظام ما با ديگر نظام‌هاي سياسي است که در حقیقت مشروعيت ديني و مردمي نظام مقدس جمهوری اسلامی نشأت گرفته از همين تفکر و انديشه درست می باشد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون در پایان گفت: به هرحال خداوند قادر و متعال را سپاس گفته که با عنایتش ملت بزرگ ایران را در مسیر استقلال طلبی و عزت خواهی یاری نمود و با فضل و کرم خویش منشأ سربلندی و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مقابل موجبات یأس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم را فراهم نموده است.


برنده واقعي انتخابات، نظام مقدس جمهوري اسلامي، امام خامنه اي عزیز و مردم همیشه در صحنه کشور هستند



برنده واقعي انتخابات، نظام مقدس جمهوري اسلامي، امام خامنه اي عزیز و مردم همیشه در صحنه کشور هستند


/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: