دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۳:۰۷
کد خبر: ۸۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
زارع عنوان کرد:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: توجه به فرهنگ و هنر اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری در مقوله دست‌یابی به هنر فاخر اسلامی از اهداف سازمان بسیج هنرمندان می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نیما زارع، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، در دیدار جمعی هنرمندان این استان با نماینده ولی فقیه در فارس که به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی، سالروز تشکیل بسیج هنرمندان گفت: به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت شهید مرتضی آوینی و سالروز تشکیل بسیج هنرمندان برنامه‌های متعددی در این استان برگزار می‌شود.

زارع بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان فارس افتخار دارد که 6 هزار بسیجی هنرمند در 24 کانون نواحی و 11 رشته هنری با اهداف بصیرت‌افزایی در این استان به فعالیت‌های هنری و فرهنگی می‌پردازند.

وی با اشاره به تقدیم 2 هزار شهید هنرمند در سراسر کشور به انقلاب اسلامی اظهار داشت: از این تعداد 110 شهید هنرمند از استان فارس به این انقلاب تقدیم شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس تصریح کرد: جذب، هدایت، تولید آثار فاخر و نگاه ویژه به ارتقای سطح تخصصی هنرمندان و افزایش روحیه بسیجی در قالب تشکیل برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری ازجمله اهداف تشکیل بسیج هنرمندان است.

زارع افزود: تشکیل کانون رخدادهای هنری ازجمله برنامه‌های اجرایی این نهاد فرهنگی در این استان است که با اجرایی شدن آن شاهد تحول چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

مسئول بسیج هنرمندان استان فارس اضافه کرد: بسیج هنرمندان متولی فرهنگ، سیاست و اقتصاد نیست بلکه درصدد پرکردن خلأهای فرهنگی با مشارکت و تعامل دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه هنرمندان متعهد و انقلابی است.

زارع بیان کرد: توجه به فرهنگ و هنر اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری در مقوله دست‌یابی به هنر فاخر اسلامی از دیگر اهدافی است که این مجموعه با کمک افراد متعهد و مؤمن به انقلاب اسلامی و رهبری دنبال می‌کند.



انتهای پیام/ 224224 

نام:
ایمیل:
* نظر: