جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۹:۱۷
کد خبر: ۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده؛
صادق زاده در مجمع بسیج شهرستان داراب/ امروز، روز اقدام و عمل است و دین خود را نسبت به منویات مقام معظم رهبری در حوزه ی شعار سال باید ادا نماییم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛ ﺟﻠﺴﻪ ﻣﺠﻤﻊ ﺑﺴﻴﺞ ﺭاﻫﺒﺮﺩﻱ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ داراب ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ اﻗﺸﺎﺭ و ﻧﺨﺒﮕﺎﻥ و اعضای کارگروه های بسیج, اﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ و ﻋﺪﻩ اﻱ اﺯ ﻣﺴﻮﻭﻟﻴﻦ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ و ﺑﺨﺶ ﻫﺎﻱ ﺗﺎﺑﻌﻪ ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﺳﺎﻟﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﺎﺕ اداره فرهنگ و ارشاد ﺑﺮﮔﺰاﺭ ﮔﺮﺩﻳﺪ.

این جلسه راهبردی که با موضوع کاهش آسیبهای فرهنگی اجتماعی یکی از محلات جنوب شهر داراب طرح مسئله شد و در کارگروه های تخصصی طرح ها بررسی و پس از آن در کمسیون تلفیق طرح ها به تصویب رسید و در نهایت در مجمع بسیج شهرستان با حضور مسئولین شهرستان بیان گردید.

امروز روز اقدام و عمل است و دین خود را نسبت به منویات مقام معظم رهبری در حوزه ی شعار سال باید ادا نماییم

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در ابتدا به تشریح موضوع کاهش آسیبهای فرهنگی اجتماعی یکی از محلات جنوب شهر داراب پرداخت و گفت: هدف از برگزاری اولین مجمع بسیج شهرستان داراب در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بررسی برخی طرح‌های کاهش آسیبهای فرهنگی اجتماعی در شهر داراب است که در صورت بررسی و تصویب به عنوان مطالبه مردمی به مراجع ذی ربط ارسال و برای اجرا پیگیری می‌شود.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری دیگر جای معطلی و درنگ نمی باشد و ادامه داد: امروز، روز اقدام و عمل است و دین خود را نسبت به منویات مقام معظم رهبری در حوزه ی شعار سال باید ادا نماییم.

وی از تمامی مسئولین شهرستان خواست که تمام توان خود را در راستای کاهش آسیب های فرهنگی اجتماعی محلات جنوب شهر بکار ببرند و هر دستگاه اجرایی بنا به تخصص خود طرح های خود را در آن مناطق پیاده نمایند تا جوانان و خانواده ها کمتر دچار آسیب های فرهنگی اجتماعی موجود در جامعه بشوند و اجرای این طرح ها را وظیفه ذاتی خود دانست.

سرهنگ صادق زاده آگاه سازی اجتماعی آحاد جامعه، ارائه خدمات مناسب به افراد آسیب دیده اجتماعی و حساس سازی خانواده ها به مسائل فرهنگی و اجتماعی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و گفت: تلاش برای کاهش و پیشگیری از آسیب های فرهنگی اجتماعی افراد جامعه موجب افزایش امنیت عمومی جامعه شده و نشاط و شادابی را در بین خانواده ها بیشتر خواهد نمود.

امروز، روز اقدام و عمل است و دین خود را نسبت به منویات مقام معظم رهبری در حوزه ی شعار سال باید ادا نماییم

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی امام جمعه شهر داراب به مشکلات و آسیبهای برخی از محلات شهر و روستا اشاره نمود و از مدیران دستگاههای اجرایی درخواست نمود که بیشتر به این منطقه ها توجه نمایند.

صادقی با بیان حدیثی افزود: یکی از ریشه های مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه، مسئله ی اقتصادی و معیشتی مردم است. و این هم بدانیم که اگر با این وضعیت اقتصادی حرکت کنیم باید منتظر مشکلات و آسیبهای بیشتری باشیم.

امروز، روز اقدام و عمل است و دین خود را نسبت به منویات مقام معظم رهبری در حوزه ی شعار سال باید ادا نماییم

حجت الاسلام و المسلمین محسن موسوی رییس دادگستری شهرستان داراب در ابتدا به توضیحاتی درباره ی وضعیت محلات جنوب شهر پرداخت و گفت: دستگاه قضایی شهرستان بارها در این محلات حاضر شده و از نزدیک پای درد و دل اهالی آن منطقه نشسته است و با مشکلات و آسیبهای آنها آشنا می باشد.


وی ضمن اینکه خواستار این شد که جلسه ی بعد مجمع در محلات جنوب برگزار گردد و همه شاهد مشکلات آن منطقه از نزدیک باشند، افزود: اگر بخواهیم برای آن مناطق کاری انجام بدهیم باید تمامی متولیان امر وارد عمل بشوند.


موسوی ادامه داد: شهرستان داراب فقیر و بیکار زیاد دارد، اما سرمایه گذار و نخبه هم زیاد دارد و باید کارگروه های تخصصی را تشکیل داد و مشکلات را در آن بررسی نماییم. و به نخبگان شهرمان بهای بیشتری داده شود تا شاهد تحول عظیمی در شهرمان باشیم.

رئیس دادگستری داراب در مورد نظارت دستگاه قضایی بر فضای مجازی افزود: اجازه نمی دهیم در فضای مجازی با آبروی مردم بازی شود و با تخریب کنندگان و کسانی که به مسئولین شهرستان توهین کنند به شدت برخورد می کنیم.


در پایان عطوفت رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان به معضلات و آسیبهای اجتماعی محلات جنوبی اشاره نمود و گفت: با توجه به تجربه ای که در کمکرسانی به نیازمندان در سالهای گذشته داشته ایم باید به این نکته توجه داشت که فعالیت و کمک اقتصادی به نیازمندان بدون پیوست فرهنگی هیچ زمانی به ثمر نمی نشیند. و انتشار فرهنگ صحیح است که ریشه ی تمامی مشکلات اجتماعی را می خشکاند.


انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: