جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۹:۰۹
کد خبر: ۸۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
نظری:
معاون حوزه هنری کشور گفت: از آنجایی که انقلاب اسلامی دارای ارزش‌های متعالی و درخشانی است و همه این‌ها ارزش‌های انسانی و مورد قبول عموم مردم ماست و در واقع هنرمند انقلاب اسلامی هم هنرمند مقبول همه مردم است زیرا حرف مردم را می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، فاضل نظری، شاعر و معاون هنری حوزه هنری کشور در حاشیه برگزاری جشن هنر انقلاب اسلامی در شیراز گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر انقلاب اسلامی به مثابه یک باغ پربهاری است که می‌توان گفت چند سالی است در سن بالندگی قرار گرفته است و دیگر آن نهال‌های نوپا و جوان تبدیل به درخت‌های سربه فلک کشیده‌ای شده‌اند که بسیاری از آن‌ها ثمر داده‌اند و به فضل خدا روز به روز گسترده‌تر شد‌ه‌اند.

 

هفته هنر انقلاب اسلامی شکرانه دستاوردهای انقلاب است

وی با تصریح اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی یک گونه شکرانه این دستاوردهاست، افزود: طبیعتاً اندیشه‌های مردمی که انقلاب کردند، اندیشه‌های مقدسی بوده است و برای جاودانه شدن آن باید به زبان هنر روی آورد.

نظری، هنر را دروازه‌ای برای جان‌های شایق و دل‌های لایق دانست که حقیقت‌ها را با رنگ دیگری از عالم بالا به مردم اهل خاک نشان می‌دهد و به نوعی یک پیوندی بین آسمان و زمین برقرار می‌کند.

 

هنرمندان انقلاب اسلامی، حرف مردم را می‌زنند

معاون حوزه هنری کشور ابراز کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی دارای ارزش‌های متعالی و درخشانی است و همه این‌ها ارزش‌های انسانی و مورد قبول عموم مردم ماست و در واقع هنرمند انقلاب اسلامی هم هنرمند مقبول و مردمی و مورد اقبال و استقبال همه  مردم است زیرا حرف مردم را می‌زند.

وی ابراز امیدواری کرد که اهداف مقدس انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر تحقق پیدا کند و فاصله بین آنچه که شاعران و هنرمندان از آن دم می‌زنند و آنچه که در کل جهان اتفاق می‌افتد روز به روز کمتر شود چون هنرمندان یک جهان آرمانی را دارند ترسیم می‌کنند.

 

برگزاری ویژه برنامه‌های خاص برای نخستین بار در تهران

نظری در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه به‌مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در تمام استان‌های کشور برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، گفت: برای نخستین بار در تهران هفته هنر انقلاب اسلامی به عنوان یک ویژه برنامه خاص برگزار می‌شود.

معاون حوزه هنری کشور در پایان افتتاح چند سینما و حوزه هنری و همچنین افتتاح پروژه‌های عمرانی و رونمایی از آثار فاخر هنری در نقاط مختلف کشور را از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی برشمرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: