کد خبر: ۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ مرودشت/لارستان
مرودشت

ایرانی ها فاتح مسابقات دومیدانی بین المللی پارس در مرودشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس، ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در اولین دوره مسابقات بین المللی ماراتن پارس فاتح این رقابت ها شدند.
در پایان مسابقات ماراتن پارس که به طول 42 کیلومتر از مجموعه نقش رستم شروع شد و دوندگان پس از طی مسیر مشخص شده به نقش رستم بازگشتند فرض الله رستمی از استان قزوین با زمان 2 ساعت و 43 دقیقه عنوان قهرمانی را کسب کرد.
محمود فرجی از خراسان رضوی با زمان دو ساعت و 48 دقیقه برسکوی دوم این رقابت ها ایستاد و عبدالرحمان میرزایی از استان البرز با زمان 2ساعت و 56 دقیقه سوم شد.
نخستین دوره دو ماراتن بین المللی در ایران با نام پارس 21 فروردین ( 9 آوریل 2016) باحضور 150 ورزشکار از 30 کشور توسط شرکت گشت تور و شرکت سیلک رود با مجوز رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس ، فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.
 اخبار کوتاه از ورزش استان فارس

لارستان

 
معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج استان فارس
مسابقات استانی شطرنج اوپن سریع (ریتد)با حضور44 شرکت کننده در لارستان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند. در پایان این مسابقات غلام علیزاده مقام اول را کسب کرد ، حسن عباسی فر برسکوی دوم ایستاد و محمد جواد نادری سوم شد هرسه این ورزشکاران از شهر شیراز بودند.
در این رقابت ها بهترین بازیکن زیر 14 سال احسان ناطقی از لار، بهترین بازیکن زیر 16 سال دانیال پرندوار از لار ، بهترین بازیکن پیشکسوت غلام جهاندیده از اوز و بهترین شطرنج باز بانوان ریحانه حاجات نیا از شیراز بود.


انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: