کد خبر: ۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
از هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم کارا شیراز در گچساران با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان خود شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای نفت و گاز گچساران دوتیم نفت و گاز گچساران و کارا شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک  به سود نفتی های گچساران به پایان رسید.

تیم گچساران در دقیقه پنج بازی توانست توسط خطایی که روی سامان نورمحمدی در محوطه جریمه شد صاحب یک ضربه پنالتی شود که قائم اسلامی خواه این پنالتی را به گل اول نفت تبدیل کرد.

در ادامه روند بازی حملات تیم نفت و گاز گچساران ادامه پیدا کرد و در حالی که کاراشیراز نیز از چند موقعیت خود به خوبی استفاده نکرد نبی الله اسدی در نخستین دقیقه از وقت اضافه نیمه اول گل دوم را وارد دروازه کارا شیراز کرد تا با این نتیجه نیمه اول به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم بازی تیم کارا شیراز حملات سنگینی را برروی دروازه نفت و گاز انجام داد و توانست در دقیقه 75 بازی با ضربه پنالتی دروازه نفت را باز کند.

در دقایقی پایانی نیمه دوم چند موقعیت برای نفت و گاز گچساران ایجاد شد در که در یکی از موقعیت های ضربه کرنر نبی اسدی در دقیقه 88 بازی مستقیم و بدون برخورد با هیچ یک از بازیکنان از میان دستان دروازبان کارا وارد دروازه این تیم شد.

جدول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور
لیگ دسته دوم فوتبال کشور و شکست سنگین تیم کارا شیراز

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: