پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۹:۴۲
کد خبر: ۸۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع):
حجت الاسلام و المسلمین محمود رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز در روز

دوشنبه تاریخ 30/01/95 در برنامه بین الصلاتین در جمع کارکنان این ناحیه با عرض تبریک به مناسبت دهم و سیزدهم ماه مبارک رجب المرجب سالروز  میلاد مبارک و با سعادت حضرت امام محمد تقی جوادالائمه (ع)و حضرت امام علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت:"ماه رجب فرصتی مناسب برای تعمیق معنویت ،خودسازی،تبلیغ و ترویج آداب و اخلاق اسلامی و الگو سازی گرامیداشت مناسبت های اسلامی در جامعه است".

 وی گفت: ماه رجب به روایت از پیامبر بزرگوار اسلام (ص)"ماه بزرگ خداست و ماهی در فضیلت و حرمت به ان نمی رسد"و همچنین از آن بزرگوار روایت شده است که فرمودند"رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و رمضان ماه امت من است".

 حجت الاسلام و المسلمین رمضانی ادامه داد:مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)در بیان فضیلت و برکات این ماه عظیم فرمودند:"ماه رجب فرصت خوبی است،ماه دعاست،ماه توسل است،ماه توجه است،ماه استغفار است.دائم هم باید استغفار کنیم. هیچ کس هم خیال نکند که من از استغفار مستثنی ام. پیغمبر خدا(ص) هم حداقل روزی هفتاد مرتبه استغفار می کرد.استغفار برای همه است، بخصوص ماها که در این تحرکات مادی،در این دنیای مادی غرقیم و آلوده ایم.استغفار بخشی از این آلودگی را پاکیزه می کند و از بین می برد.ماه استغفار امت،ان شاء الله فرصت را مغتنم بشماریم".

وی با بیان اهمیت انجام  اعمال مستحب در این ماه افزود: از جمله اعمال بسیار پر فضیلت این ماه ،روزه داری،قرائت قرآن،ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص)]توبه و استغفار،خواندن زیارت امام حسین(ع)،مناجات حضرت امیرالمومنین علی(ع)و حضور در مراسم معنوی اعتکاف در ایام البیض (سیزدهم تا پانزدهم)این ماه و بهره مندی از سیره و سنت پیامبر اسلام (ص)و ائمه معصومین (علیهم السلام)است.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی در پایان سخنانش،با دعا به درگاه خداوند سبحان ، تعجیل در ظهور امام عصر (ع)،سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)پیروزی اسلام و مسلمین بر کفر و استکبار جهانی و سلامتی و موفقیت روز افزون برای همه ی شیعیان و مسلمانان جهان خصوصا ملت شریف ایران  را مسئلت نمود.  



نام:
ایمیل:
* نظر: