کد خبر: ۸۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ آباده
برگزاری مسابقات چند جانبه کشتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به مناسبت میلاد مسعود کعبه حضرت علی (ع) در تاریخ 2/2/95 شهر ایزدخواست میزبان مسابقات کشتی 6 جانبه با حضور ورزشکارانی از 3استان فارس – اصفهان ویزد بود . این مسابقه با حضور 115 کشتی گیر در 2رده سنی خردسالان ونونهالان از باشگاه حمزه شیراز – تختی ابرکوه-ایزدخواست – صفاشهر و 2تیم منتخب شهرستان شهرضا برگزار و نتایج تیمی زیر بدست آمد.
در رده سنی خردسالان تیمهای ابر کوه – ایزدخواست وشهرضا به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی نونهالان تیمهای شیراز-ایزدخواست و شهرضا بترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند.
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ آباده

برتری هندبالیستهای آباده بر تیم مبارکه اصفهان

تیم هندبال نونهالان شهرستان که خود را برای شرکت درمسابقات لیگ هندبال نونهالان استان آماده می کند در دو دیدار دوستانه هندبال که روز جمعه مورخ 3/2/95 در محل سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد برابر تیم هندبال نونهالان ونوجوانان مبارکه اصفهان به میدان رفت .
از نکات قابل توجه این دیدار حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بود که از نزدیک شاهد درخشش بچه های هندبال شهرستان بود . در دیدارهای انجام شده در صبح روز اول تیم هندبال نونهالان با نتیجه 9بر9 برابر حریف خود متوقف شد. در دیدار دوم تیم نوجوانان آباده با نتیجه 23بر13 برابر حریف خود به برتری دست یافت.
در دیدار عصر تیم هندبال نونهالان توانست با نتیجه 8 بر5 برابر حریف خود به برتری دست یابد و در دیدار دوم تیم هندبال نوجوانان شهرستان با نتیجه 24بر14 برحریف خود پیروز شود.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: