شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
به همت حوزه بسیج خواهران شهرستان داراب نشست هیأت عاشقان ولایت مقارن با هفته زن و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرگروه ها و مربیان شجره طیبه صالحین و فرمانده هان پایگاه های حوزه بسیج خواهران در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، فرمانده سپاه ناحیه داراب سرهنگ پاسدار حمید رضاطحانی ضمن تبریک هفته زن وهفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت حضرت زهرا(س)بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی ما می باشد.

ایشان افزود: با توجه به نامگذاری سال حماسه سیاسی-حماسه اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله)، بهترین الگو را حضرت فاطمه(س) میتوان نام برد که در صدر اسلام مدافع حریم ولایت و نشانه ی استقامت و صبوری بودند.

ضمنا دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه شهرستان و سرمربی شجره طیبه صالحین گفت: حضرت فاطمه(س) شخصیتی است که تمام خصوصیات پیامبری را دارد و درتاریخ، یک زن استثنایی وبی نظیر می باشد به طوری که خداوند می فرماید ،رمز خلقت جهان هستی حضرت فاطمه(س) است و درتمام ابعاد زندگی اجتماعی ، فرهنگی ودینی منحصر به فرد است .

وی تصریح کرد : فاطمه علیهاسلام در خانه رسول خدا بزرگ شد و با مجاهدات و تلاش پیگیرش، تحت تربیت رسول مکرم، به مقامات بلند معنوی دست یافت؛ به‌طوری که در ستایش او چندین آیه قرآنی نازل شد.


در پایان امام جمعه محترم شهرستان فرمودند: یکی از ویژگیهای برجسته ایشان که می تواند الگوی تمام مسلمان جهان باشد، همان تابعیت از ولایت و امامت بوده است.



نام:
ایمیل:
* نظر: