شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۵:۲۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی جلسه حلقه صالحین کانون بسیج مهندسین کازرون برگزار شد
به گزارش  بسیج مهندسین فارسمهندس محمدجعفر شفیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و  تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم اظهار داشت: شهدای بسیاری در مکتب اسلام و ائمه معصومین(ع) رشد و پرورش یافتند و با وجود همین بود که شهدای این مرز و بوم نیز با تأسی از آنان جان خود را فدای راه و آرمان‌های نظام ولایی ایران اسلامی کردند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اينكه از ابتداي خلقت هر روز، روز معلم است، اظهارداشت: در جمهوری اسلامی ایران اين روز مصادف با سالروز شهادت پاره تن امام راحل، شهيد مرتضي مطهري است كه علم و شهادت از ويژگيهاي بارز و اخلاقي اين فيلسوف بزرگ مي باشد.

مهندس شفیعی افزود: استاد شهید مطهری با علم و آگاهی برای ساختن مملکت اسلامی در کنار رهبر کبیر انقلاب اسلامی تلاش کرد و علاوه بر تحصیل علم، در امور اجتماعی و سیاسی نیز مشارکت داشته و از جمله با فدائیان اسلام در ارتباط بوده است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون ابراز داشت: شهید مطهری پاره تن اسلام و حاصل عمر امام خمینی(ره) بود و خواسته حقیر از تمام مربیان حلقه صالحین این است تا با مطالعه آثار گرانقدر شهید مطهری نسبت به غنای فکری و عملی خود توجه ویژه داشته باشند.

مسئول شورای قشر بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه شهید مطهری از شهدای شاخص جهان اسلام و انقلاب اسلامی است که آثار این شهید بزرگوار برگرفته از منابع اصیل اسلامی است، افزود: اگر ما به دنبال اسلام ناب محمدی(ص) هستیم، یکی از راه‌های منطقی و صحیح، آشنایی و مطالعه دقیق آثار و کتاب‌های شهید مطهری است.

وی تصریح نمود: درس امروز ما از شهید مطهری(ره) و اندیشه های الهی این مرد بزرگ این است که با علم و شناخت، تعالیم مذهبی و مکتبی خود را بپذیریم و با دوری از طرز فکر عوامانه که بعضا با خرافه و انحراف همراه است، به بصیرت و بالندگی فکری و معنوی دست یابیم تا هم باعث نجات و خوشبختی خود و هم موجب رهایی دیگران از بند کج اندیشی ها و انحراف شویم.

مهندس شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در سالی که  از سوی رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز مزین به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شده است، جامعه بسیج مهندسین با درک جایگاه مهم خود در تحقق اقتصاد مقاومتی، با فرهنگ سازی و گفتمان سازی در این عرصه مهم، بار دیگر صحنه آرای رشد و شکوفایی و استقلال ایران اسلامی و همچنین مقدمه ساز تشکیل تمدن اسلامی باشند.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: