کد خبر: ۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
سردار جوانی مطرح کرد :
مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:دشمن در جنگ نرم به دنبال ترور همه فضیلت‌های مردم ایران است و اگر چنین شود ما خلع سلاح شده‌ایم چرا که می‌خواهند با اعمال فشار، ملت ایران را برای هر مسئله‌ای پای مذاکره بیاورند.

سردار یدالله جوانی مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در یادواره ملی شهید محمد افضلی نیز و ۱۴ هزار شهید بسیج کارگری کشور در محل خانه شهر کرمان گفت:  قطعا در پیشگاه شهیدان سربلند هستیم اگر ما خود را مخاطب این وصیت شهید بدانیم که «مواظب باشید استعماری که ما با مشت خالی از در بیرون کردیم در آن زمان که شما زندگی می‌کنید از پنجره وارد نشود».

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه گویا شهید افضلی چنین روزهایی را می دید ؛عنوان کرد: او میدید که در گذر زمان چه اتفاقاتی خواهد افتاد که دشمن مصمم می‌شود تا از پنجره بازگردد و این نشان می‌دهد که شهید دغدغه و نگرانی از این موضوع داشته است.

وی با تأکید بر اینکه  دغدغه و نگرانی  مقام معظم رهبری هم مسئله نفوذ می باشد؛ اظهار کرد:  چرا که مسئله نفوذ  منشا تحولات بزرگ شده است و همانطور که می دانیم امام خمینی نیز  در راه خدا قیام کردند  و به ملت خداباوری، اندیشه‌ آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی و ایستادن در برابر ظالم و دفاع از محرومان را یاد داد.

سردار جوانی در ادامه تصریح کرد:بر همین اساس نیز  ملت ایران حرکت کرد ومی توان گفت  انقلاب در پرتو اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت چرا که اسلام در سرزمین ما تجدید حیات کرد و برابر دیدگان مستکبران جهان، ملتی آزاده‌خواه قد علم کرد.

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن بیان اینکه  شعارهای ملت ایران برگرفته از مذهب است و همین امر استعمارگران را به وحشت انداخته؛تأکید کرد: دشمن می‌داندکه با تمدن‌سازی اسلامی و متحول شدن ملت‌ها، هزاره سوم تحت تاثیر اسلام قرار گرفته است و در این مسیر راهی غیر از فرو ریختن تمدن‌ مادی‌گرای غرب باقی نمی‌ماند.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات امام راحل  در خصوص حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران؛ اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران هم  از ابتدا سیاست‌های راهبردی اتخاذ کردند که انقلاب اسلامی شکست خورده و فرو بریزد و هم اکنون پس از گذشت ۳۷ سال از این انقلاب  سعی دارند با استفاده از نقشه‌ها و فتنه‌های گوناگون در پنج حوزه و قلمرو علیه ایران برنامه‌ریزی و پیاده‌ کردند که نخستین آنها در عرصه بی‌ثبات‌سازی کشور در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود که لباس جهاد به تن کردند و نقشه دشمن خنثی شد.

وی جنگ تحمیلی را از دیگر  عرصه های دشمن برای ورود به ایران دانست و گفت:ماباید بدانیم که اگر مردانی همچون  شهیدان برونسی و افضلی پا به میدان نبرد گذاشتند و ایثارگری هزاران جانباز و آزاده به دفاع مقدس ما منجر شد که امروز ملت ایران به آن دوران تاریخی می‌بالد.

سردار جوانی ورود به حوزه های علمی و منزوی کردن ایران را از دیگر مصادیق نفوذ دشمن به میهن ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: اما امام راحل به جوانان ایران زمین لباس جهاد علمی به تن کرده و موجب شد که  به سوی جنبش نرم‌افزاری سوق داده شوند و در دنباله این عرصه نیز عزیزانی چون شهدای هسته‌ای تقدیم کشور شدند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه امروز نیز  ایران به برکت این رشادت‌ها است که عضو باشگاه هسته‌ای و هوا فضا شده و دارای قدرت بازدارندگی نظامی است؛ تصریح کرد: سردار سلیمانی نیز  امروز در میدان بزرگ غرب آسیا فرماندهی نبرد را بر عهده دارد و اینها یعنی نظام سلطه و قدرت‌های شیطانی هزاران بار نگران‌تر و خشمگین‌تر از دیروز هستند و خون پاک شهدا سبب توسعه انقلاب اسلامی شده است  و جبهه انقلاب اسلامی در دنیا به خوبی قابل مطالعه و مشاهده است.

این مقام مسئول در ادامه خطاب به خانواده شهدا و جامعه بسیج کارگری ابراز کرد:دشمن دلخوشی به ورود به عرصه جنگ توام با نرمش و اقتصاد ما دارد تا از پنجره بازگردد و سلطه خود را در ایران از سر گیرد  و ملت، انقلاب و نظام ما درگیر جنگ تمام عیار نرم و اقتصادی است، به دلیل اینکه به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اقتداری برخوردار شدیم که دشمن جرأت دست‌اندازی به آن را ندارد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه  صهیونیست‌ها با همه ذخایر جنگ‌افزاری خود را ناتوان می‌دانند ؛ متذکر شد: این مسئله یک ارزش و افتخار برای ماست، تهدید می‌کنند اما تهدید آنها بی‌اثر گرفته می‌شود و انقلاب و امام خمینی (ره) ملت را خداباور کرد و روحیه شهادت‌طلبی، فداکاری استقلال‌خواهی و عزت‌خواهی در آنها به وجود آورد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با طرح این سئوال که دشمن در جنگ نرم و اقتصادی به دنبال چیست، بیان کرد:دشمن در جنگ نرم به دنبال ترور همه فضیلت‌های مردم ایران است و اگر چنین شود ما خلع سلاح شده‌ایم چرا که می‌خواهند با اعمال فشار، ملت ایران را برای هر مسئله‌ای پای مذاکره بیاورند.

این مقام مسئول  ضمن تأکید بر اینکه  پیش‌بینی مقام معظم رهبری در مورد بدبینی به آمریکا محقق شده است ؛ اظهار کرد:لیکن برخی بر این باورند که توافقنامه برجام تصور می‌شد تحریم‌ها برداشته شود و  در حالی که این افراد گمان می کنند که  می‌توان با آمریکا مذاکره کرد و با ایجاد رابطه مشکلات را حل کرد، اما از طرف مقابل چنین اتفاقی رخ نداد.

سردار جوانی یادآور شد: مسئولان زمانی که از دستاوردهای برجام می‌گویند به داده‌های ملت ایران را نیز اشاره کنند و بگویند چه چیزهایی داده‌ایم و چه چیزی به دست آوردیم .

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه  اوباما در مصاحبه‌ای گفته که ایران باید به روح برجام عمل کند؛ گفت:از نظر رییس جمهور آمریکا روح برجام یعنی تغییر رفتار ایران، تغییر در رفتار موشکی، منطقه‌ای و حقوق بشر.

سردار جوانی در پایان با بیان اینکه دولت اوباما پس از موضوع هسته ای تمرکز بر توان موشکی ایران دارد؛ خاطر نشان کرد:  دشمن خلع سلاح ملت ایران را می‌خواهد و بازگشایی سفارت نیز به معنی ورود از پنجره است و از طرفی نیز به دنبال احیای سلطه خود هستند و تنها راه برون رفت ما نیز  ما اقتصاد مقاومتی است همان طورکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مذاکره غیر از موضوع هسته‌ای را منع کردند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: