شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۳:۱۹
کد خبر: ۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
به مناسبت روز زن:
ای خواهران و دختران من حجاب و پاکی خود را رعایت کنید همانطور که زهرای اطهر پاکترین بودند.

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب ، مراسم جشن میلاد ریحانه النبی (س) در مصلای نماز جمعه شهرستان داراب برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حمید رضا طحانی فرمانده سپاه ناحیه داراب در خصوص شعار امسال و خلق حماسه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه عینی حماسه سازی در تاریخ است و فرزندش امام خامنه ای از ما حماسه سازی خواستند.

طحانی افزود:ما از نظر سیاسی وابستگی نداریم خودمان تصمیم می گیریم و در بخش نظامی هم مقتدریم که نمونه آن اتمام حجت حضرت آقا به رژیم صهیونیستی است که فرمودند اگر اقدامی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

وی اضافه کرد:در خصوص مسائل اقتصادی ما وابستگی داریم که باید با تلاش مسئولین و همراهی مردم حماسه خلق کنیم و از وابستگی به بیگانگان نجات پیدا کنیم. حماسه سیاسی که انطباق بر شرکت فعال و حداکثری در انتخابات دارد در بوجود آمدن حماسه اقتصادی تسریع می کند.

حجت الاسلام رضا صادقی امام جمعه داراب در خصوص حجاب گفت: ای خواهران و دختران من حجاب و پاکی خود را رعایت کنید همانطور که زهرای اطهر پاکترین بودند.

صادقی با اشاره به الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) گفت: در سال حماسه سیاسی با الگو قرار دادن حضرت زهرا پای صندوق های رای حاضر شوید و از ولایت، جمهوری و قانون اسلامی که به گفته امام نشات گرفته از قرآن است حمایت کنید.

این مراسم به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: