جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۰:۵۴
کد خبر: ۸۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
استاد امیری در جلسه گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز گفت:
به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار برنامه گردهمایی سیاسی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز با موضوع تحلیل مسائل سیاسی داخلی و منطقه ای در روز شنبه تاریخ25/02/95با حضور برادر استاد امیری کارشناس ارشد مسائل سیاسی در جمع پایوران در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار ، به همت معاونت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز ،برنامه گردهمایی سیاسی پایوران با موضوع تحلیل مسائل سیاسی داخلی و منطقه ای، در روز شنبه تاریخ25/02/95باحضور برادر استاد  امیری کارشناس ارشد مسائل سیاسی در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

در این برنامه استاد امیری پیرامون مسائل سیاسی کشور و تحولات منطقه به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در نوروز  سال 1395در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)و نامیدن این سال به نام "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل"بیان داشت:تمام برنامه ها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی در سخنان نوروزی معظم له آمده است و مسئولین و  همه ی ملت باید فرامین و رهنمودهای ایشان را همیشه مد نظر داشته و سرلوحه ی کارها قرار داده و به آن عمل نمایند. وی افزود:مسئولین باید در راستای اقدام و عمل در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی ،با استفاده از منابع، توانمندیها وابزارهای موجود در جهت تکنولوژی و افزایش با کیفیت تولیدات صنعتی و کشاورزی در داخل کشور گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آمادگی ها و توانمندی های سپاه و سازمان بسیج مستضعفین در کشور گفت: موفقیت  و پیشرفت  در امر مهم اقتصاد مقاومتی از عهده ی بسیج برمی آید. "بسیج را با توجه به استعدادها و ظرفیتها ی بالای آن ،باید الگوی اقتصاد مقاومتی و نماد خدمت در کشور معرفی کنیم".

در پایان این برنامه به سوالات سیاسی پایوران پاسخ داده شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: