کد خبر: ۸۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
محمد بنا درباره شرایط تیم ملی کشتی در شیراز به خبرنگاران گفت: برگزاری اردو در شیراز خوشبختانه از نظر روحی نشاط خاصی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از ایسنا محمد بنا اظهار داشت: بعد از چهار پنج ماه، عوض شدن محیط و برگزاری اردو در شیراز خوشبختانه از نظر روحی نشاط خاصی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده است.
بنا با قدردانی از استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان فارس، گفت: میزبانی خوب شیرازی‌ها، روحیه‌ای مضاعف برای کشتی‌گیران ایجاد کرده است، از نظر ما دیده شدن زحمت بچه‌ها و حضور استاندار و مسئولان ورزش استان فارس در یک ضیافت شام، به لحاظ روحی تاثیر بسیار مطلوبی دارد.
وی با بیان اینکه طی 30 سال گذشته به شیراز سفر نکرده بود، گفت: من با تمام وجود از شیراز لذت می‌برم، از میهمان‌نوازی و میزبانی بسیار خوب مردم و مسئولان شیراز لذت می‌برم و قدردان همه هستم و امیدوارم جام قهرمانی را به زیبایی تمام تصاحب کرده و به میزبانان خوبمان هدیه کنیم.
بنا شرایط اردو را به لحاظ فنی و تجهیزاتی نیز خوب ارزیابی و اضافه کرد: شرایط خوبی فراهم شده، با آنکه مجموعه تختی کوچک است اما مشکلی نداریم و امکانات موجود در پایگاه قهرمانی هم مطلوب است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان فارس نیز به واسطه آماده کردن سالن ورزشی شهید دستغیب برای مسابقات جام جهانی، قدردانی و تاکید کرد: سالن آبرومندی در یک مدت کوتاه آماده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: