چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۹:۵۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
این سمینار برای مدیران رایگان می باشد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،
امروزه اطلاعات جزو مهم‌ترين داراییها و منابع استراتژيك هر سازمان به حساب آمده، و فناوری اطلاعات یکی از مهم‌ترین ابزارهای تاثیرگذار در زندگی انسان‌ها است. با گذشت چندین دهه از ظهور این فناوری، به دلیل عدم قطعیت و پیچیدگی بسیار آن، نقش این منبع و نحوه‌ی تاثیر و تعامل آن با سایر منابع سازمانی، نحوه راهبری و مدیریت آن هنوز مبهم، و در عین حال حساس و حیاتی است. با وجود ابهام موجود در فرآیند به‌کارگیری این فناوری، نقش این منبع و تاثیر آن در هدایت و جهت‌گیری‌های اصلی فرآیندهای کسب‌ و کاری و اولویت‌های سازمانی و هم‌چنین ایجاد مزیت‌های رقابتی، به صورت فزاینده‌ای در حال رشد است. به همين دليل، نحوه مديريت فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از اركان مهم برنامه‌ريزی سازماني محسوب مي‌شود. وجود این نقش مهم، نیاز به یک ساختار سیستماتیک برای سیاست‌گذاری و راهبری حوزه‌ی فناوری اطلاعات را هر چه بیشتر مورد تاکید قرار داده تا از این مسیر تصمیمات این حوزه بر اساس یک چارچوب هماهنگ توسط ارگان‌های مسئول تصمیم‌گیر (چه در سطح یک سازمان و چه در سطح ملی) اتخاذ گردد.

سازمان مدیریت صنعتی - نمایندگی فارس با همکاری شرکت امن نگر سامان (تهران) سمینار آموزشی "مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات" را برگزار می نماید.

سرفصل های سمینار:
• معرفی انواع استانداردها و چارچوب های مطرح در حوزه IT و مقایسه آن ها (مانند ISMS، ITIL،COBIT ، VAL IT، TOGAF ، RISK IT و ...)
• معرفی روش های سنجش اثر بخشی IT و محاسبه بازگشت سرمایه (ROI) در IT با الگوی مدیریت سرمایه گذاری KPMG
• معرفی روش های کاربردی و Solution Base برای برنامه ریزی و توسعه استراتژیک IT مطابق با الگوهای روز در صنایع
• معرفی روش های استانداردسازی و بهینه سازی فرآیندها و روش تهیه پورتفولیو سرویس های IT مطابق با الگوهای روز در صنعت
• ارائه نمونه های بکارگرفته شده در حوزه های ذکر شده در صنایع گوناگون درکشورهای پیشرفته و ارائه وضعیت بلوغ IT در آن کشورها

زمان: ۶ خرداد از ساعت ۱۵ الی ۱۹
هزینه ثبت نام: ۲۵.۰۰۰ تومان
"شرکت در این سمینار جهت مدیران IT شرکت ها رایگان می باشد"

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۳۲۲۵۱۰۰۰-۰۷۱ داخلی ۱۳۰ تماس حاصل فرمایید 

نام:
ایمیل:
* نظر: