کد خبر: ۸۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
رئیس هیئت کشتی استان فارس با اشاره به ورود مسئولان اجرایی فدراسیون جهانی کشتی به شیراز گفت: تیم‌‌های کشتی کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ فرداشب وارد شیراز می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از تسنیم زین العابدین عرب درباره زمان ورود دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت: به‌دلیل وجود فرودگاه بین‌المللی در شیراز بیشتر پروازها به‌صورت مستقیم صورت می‌گیرد و اعضای تیم‌های کشتی شرکت‌کننده در رقابت‌های جام جهانی فرداشب وارد شیراز می‌شوند.

رئیس هیئت کشتی استان فارس افزود: تیم ملی کشتی فرنگی ایران از تاریخ 21 اردیبهشت برای شرکت در اردوی تیم وارد شیراز شدند و روزانه در سالن تختی شیراز به تمرین می‌پردازند.

عرب با اشاره به آماده بودن سالن شهید دستغیب برای برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: این سالن با ظرفیت 2500 نفر آماده برگزاری مسابقات است و قیمت بلیت هر نوبت تماشای مسابقات 15هزار تومان اعلام شده و مسابقات در 4 نوبت در روزهای 30 و 31 برگزار می‌شود.

مسابقات جام جهانی کشتی 2016 در روزهای 30 و 31 با رقابت کشورهای اوکراین، ترکیه، آذربایجان، ایران، روسیه، بلاروس، قزاقستان و آلمان در شیراز برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: