گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
با حضور مسئو تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ممسنی برگزار شد
نشست ماهانه اخلاقی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، ز با حضور برادر بسیجی کیامرث خان احمدیمسئول تعلیم و تربیت ناحیه ممسنی، حجت السلام رضایی سرمربی تربیتی صالحین و جمعی از ارکان شجره طیبه صالحین در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر خومه زار برگزار گردید.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ممسنی ،در ابتدای این نشست حاج آقا رضایی سرمربی تربیتی صالحین حوزه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مطالبی را در خصوص فضای مجازی،آسیب ها و فرصت های آن مطرح نمودند.
رضایی در ادامه افزود:هرچند که فضای مجازی فرصت بسیار خوبی را برای کاربران،محققین و دانشجویان اهل علم بوجود آورده و آنها میتوانند به آسانی مسائل علمی خود را حل کنند اما از این جهت که اینترنت در دسترس عموم مردم قرار گرفته برای جوانان و نوجوانان خطراتی را هم به همراه داشته که از این طریق می توانند به راحتی می توانند به سایت های مخرب و ضد اخلاقی دسترسی پیدا کنند.

حاج آقا رضایی در پایان خاطر نشان کرد:پیشنهاد میشود که متدینین میتوانند وارد فضای مجازی شده و با راهکارها و برنامه های خود فضای معنوی ایجاد کنند تا کاربران بتوانند با استفاده فضای معنوی  ایجاد شده کمتر سراغ سایت های مخرب بروند.

در ادامه این نشست برادر خان احمدی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج ممسنی،ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در این نشست و همچنین تقدیر از حاج آقا رضایی سرمربی تربیتی صالحین حوزه،به مسایل روز مربوط به داخل و خارج از کشور پرداختند













نام:
ایمیل:
* نظر: