جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۴۳:۰۷
کد خبر: ۸۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
توسط پایگاه ها و حلقه های صالحین حوزه حضرت زینب(س)
مراسم جشن میلاد حضرت مهدی (عج) توسط پایگاه ها و حلقه های صالحین حوزه حضرت زینب (ره) همراه با برش و پخش کیک و شرینی برگزار شد.
برش کیک جشن نیمه شعبان

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کوار ، سرگرد پاسدار علی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج ) جمع بسیجیان خواهر حلقه های صالحین حوزه حضرت زینب (س) اکبرآباد ضمن عرض تبریک  میلاد امام زمان (عج) و تشکر از پایگاه ها و حلقه های صالحین در برگزاری جشن ها خصوصا جشن نیمه شعبان با استناد به روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)  گفت :  افضل اعمال در آخر الزمان انتظار فرج است ، انتظار فرج تلاش ، مجاهدت در سالم سازی بستر جامعه برای ظهور که با ارتقاء معنویت و تقوا صورت خواهد گرفت . گرفتن جشن و سرور و پخش شرینی ظاهر کار و مقدمه کوچکی از انتظار است کار مهمتر تقویت ایمان ، توجه به نائب امام زمان (عج ) و اطاعت از ایشان خصوصا مطالبی که در چند سال اخیر مطرح نموده انددر مورد سبک زندگی اسلامی ، افزایش موالید ، اقتصاد مقاومتی اشاره داشته اند. زنان مومنه ما می توانند سهم بزرگی در این مسائل داشته باشند با جلوگیری از اسراف و خرید کالای داخلی و کمک به تولید داخلی در عرصه اقدام و عمل می توانند گام های موثری بردارند.

برش کیک جشن نیمه شعبان

در پایان مراسم سرود و دل نوشته هایی توسط خواهران  قرائت شد و کیک تولد امام زمان (عج ) برش زده شد و سپس بین افراد تقسیم شد.

برش کیک جشن نیمه شعبان

برش کیک جشن نیمه شعبان
برچسب ها: جشن نیمه شعبان
نام:
ایمیل:
* نظر: