کد خبر: ۸۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گفته مدیر دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان 52 نفر از شهداي مدافع حرم از جامعه ورزش كشور هستند که شنيدن اين خبر مايه مباهات جامعه ورزش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از سایت بسیج ورزشکاران کشور اين روزها كه خبرهاي رزمندگان مدافع حرم به اصلي‌ترين تيترهاي خبرگزاري‌ها، روزنامه‌ها و رسانه‌هاي صوتي و تصويري تبديل شده است شنيدن اين خبر كه جمع قابل توجهي از شهداي مدافع حرم را ورزشكاران تشكيل مي‌دهند مايه مباهات جامعه ورزش است.

در همین رابطه مديركل دفتر فرهنگي وزارت ورزش و جوانان اعلام كرده بود 52 نفر از شهداي مدافع حرم از جامعه ورزش كشور هستند، اين شهدا كساني هستند كه ما توفيق هم‌نشيني با آنها را در روزها و ايام گذشته داشته‌ايم، اما حالا آنها با آن معنويتي كه داشتند قدم در راه شهدا گذاشته و به قافله آنها پيوسته‌اند. با شهادت مدافعان حرم بار ديگر شميم دلنواز شهادت در جامعه پيچيده و موجب شده عشق به شهادت در دل‌ها تازه شود.»

همچنین وی با اشاره به برگزاري يادواره شهداي ورزشكار گفت: «برگزاري يادواره 5 هزار شهيد ورزشكار باعث شد تا اطلاعات جامع و خوبي درباره اين دسته از شهدا جمع‌آوري شود كه اين مسئله مي‌تواند كمك شايان توجهي به برنامه‌هاي ديگر از اين دست بكند.»

نام:
ایمیل:
* نظر: